Cozy Sunday

Klockan är fyra denna söndag eftermiddag, och jag får chansen att sitta vid datorn.
Grabbarna leker så fint, Vanessa sover och Nicole & Emma sitter och bygger kojor på soffan.
Eller- PAPEGOJOR som Nicole tror att det heter. Hahaha...

Imorse kom Mummu, Puua, Stefu, Anna, Emma & Sebastian hit på fika och så spelade vi kort en lång stund.
Mysigt! Och det blev ännu bättre när jag vann flera gånger!

När alla gick hem så ville inte Emma följa med till frissan med Sebastian, så hon fick stanna här hos oss istället.
Vi har ätit pizza och tittat på Madicken. Och så har dom ju såklart busat en massa.

Jahap, nu vaknade den lilla busen, hon gick raka vägen till Emma och nu håller dom på och ritar.

Ikväll ska vi till Eriksdalsbadet för att fira Päts födelsedag (de äger cafeterian där) GRATTIS TJEJEN!

Andres är jätte seg idag, så han har gått ner för att ta sig en liten tupplur
Jag ska börja leta efter kameran, Bessa Bus har norpat med sig den igen, så den kan vara precis överallt...
Men jag gissar på hennes rum.

BILDER KOMMER SENARE!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hejsan här trillade jag in..Fin blogg du har :)

2011-01-15 @ 19:19:45
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback