Bilder från tisdag & onsdag

Idag kom Mummu & Puua hit med min kära kamera, så här kommer bilder från tisdag & onsdag!

TISDAG:
Abuelo & Abuelo kom på besök

Bessa matade gärna Abuelo med chips... Grabbarna åt kakor :)
När dem hade gått släppte Diego av sin flickvän Shabnam till oss, och så kom han tillbaka när han hade tränat ut Shoot fighting här i närheten.Syrran kom också, hon och Shabnam hade ett arbetsmöte tillsammans. Nicole och Vanessa tyckte att det var jätte intressant och ville gärna sitta med och hjälpa till.
Vanessa härmade allt som sas och svarade när de frågade varandra nånting...

Håller tummarna för dej syrran! U can do it!


ONSDAG:
Puua kom hem! Nu börjar tjejerna på allvar tro att han verkligen bor hos oss. När han ska hem, så säger dem "Puua ska gå hem till Mummu nu" och "Puua kommer hem snart"
När han är här- är han hemma, och när han är hemma så är han på besök där bara.

Danilo hittade genast Puuas näsa och började tugga på den... mysigt?

Grabbarna tar en liten tupplur på soffan medans vi spelar kort...

Jag promenerade till Mummu & Puua med alla 4 barnen medans Andres skulle komma hem från jobbet. Det var mycket kallare än vad jag hade trott! Syrran och hennes barn Felicia och Dewin var där när vi kom, och ganska snabbt efter kom även Andres. Dewin ville brottas med mig och jag tror att vi sopade alla golv skinande rena med varandra... Sen skulle jag och Andres iväg och handla, sen ville en efter en följa med...
Till slut följde Felicia och Nicole med oss. Mysigt :)
Tack för hjälpen, Mummu & Puua!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback