Förra lördagen hos brorsan

Förra lördagen var vi hemma hos Anna och Stefan och fikade.
Som jag skrev förut som var det jätte mysigt, det blev fika och Stefu & Andres drack lite whisky. :)

Mina snygga herrar

Bessa övningskör med Sebastians bil

Nicole syntes inte tills så mycket, hon satt i Emmas rum och hittade alla hennes små figurer som hon lekte med.

Vanessa ville sitta med vid matbordet och ville mer än gärna hjälpa Emma att äta upp sin mat...

Pappa med sin "lille" son Danilo

Precis som jag alltid gör när jag är hos brorsan, så kände barnen sig precis som hemma!
Både Nicole och Vanessa tog av sig tröjorna och busade runt.
Vanessa ville kriga med "Peppo" (=Seppo= Sebastian)
Helt plötsligt stod dom vid hallen och började klä på sig. Det var dags att gå hem, tyckte dom.
Men sen när vi skulle gå så ville dom stanna kvar.

Det är inte alls så lätt att fånga sebastian på bild, han lyckas alltid vända sig bort, eller så gömmer han sig, men nu fångade jag honom! Eller?

Bessa tog på sig brorsans mössa och tog av sig brallorna när vi skulle gå. Way to go girl....


Tack för allt familjen Nordling!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Roligt att du är tillbaka!!!

2011-02-18 @ 15:45:41
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback