TORVALLA badhus

Igår, söndag vaknade jag av halsont. Vi vkande tidigt hela gänget, Danilo höll lite konsert vid 7.20 och väckte Nicole... "Mamma, vem är det som gråter?" hörde jag henne säga där uppe. Jag skyndade mig upp med Danilo och skulle ta bort Nicole från rummet så att hon inte skulle väcka Emma, men det hade Bessa redan gjort...

Och så tänkte vi göra ett nytt försök efter vårt succébad på Sydpoolen förut. Vi samlade ihop ett gäng och åkte och badade. Andres ville inte bada, så han skulle bara skjutsa oss dit och åka iväg med grabbarna. Jag frågade Nicole 1920304847 gånger ifall hon ville följa med oss och bada, eller om hon skulle stanna med Pappa. Hon tvekade lite, men ville ändå följa med oss och bada, och hon lovade vara jätte snäll.
Vi packade väskorna och Andres skjutsade oss.

När jag hade betalat och vi gick till omklädningsrummet så tittade hon på när jag plockade fram badkläder och handdukar. Och då ångrade hon sig, hon ville gå till pappa. Det var bara att ringa och fråga om han kunde hämta henne igen. Som tur var hade han inte hunnit långt, så han kom och plockade upp henne och dom åkte iväg.
Emma stannade med Bessa i omklädningsrummet medans jag lämnade henne.

Vi hade jätte kul i badet, Mummu var redan där med Felicia och Dewin (Karo hade ont i luggen)
Bessa var inte alls rädd för vattnet, hon tyckte att det var jätte kul! och det var jätte mysigt att bara få finnas där för henne! Bessa Bus- Mamma älskar Dig!!!
Efter en liten stund kom Stefu & Sebastian, och även Anna, men hon var badvakten så hon badade inte.
Vi andra plaskade runt och hade skoj. Träffade även på Carola och Majtan och söte Oliver

Some Pictures, varsågooood!

Felicia, Vanessa & Emma ska bada

Dewin var redan där och plaskade och hoppade som en tok

Gänget!

Bessa, jag och Mummu

Linslusarna Emma & Felicia...

Dom fick låna min kamera ett tag och när jag fick tillbaka den var den full med såna här bilder....

Hoppla!

 Bessa & Mummu

Dewin är värsta Spindelmannen

Bessa i grottan...

PUSSS!

Åka rutchkana är alltid roligt!

Emma & Stefu

Wiii, jag fångade äntligen Sebastian på bild också! (Inte det lättaste)
Badvakten Anna

När Bessa började hacka gaddarna var det dags att gå och bada bastu!

Efter bastun mötte vi upp Andres, Danilo, Jonathan och Nicole på cafeterian. Vi åt världens godaste hamburgartallrik! Nicole sa att hon har gråtit efter mig, att hon ville gå och bada.. Greate.

Efter maten fick alla en glass, och ni skulle ha sett Danilos min när jag gck förbi med tjejernas glass. Han var så besviken att han inte fick nån att jag var tvungen att gå tillbaka och köpa till honom och Jonathan också... Stackarna måste ju också få smaka... han höll på att sno Emmas glass, så det var lika bra.
Men han var så besviken på smaken, den var inte alls som han hade föreställt sig... den var alldeles för kall,så han började gråta...

Jonathan tyckte om sin iaf!


När vi kom hem så sov vi alla middag. jag och Nicole gick ner och la oss i vår stora säng och sov där i nästan 3 timmar!

Nu måste jag gå, Andres har fixat en film som vi fick från Anna, så detta får räcka för idag.
Hoppas att jag vaknar frisk imorgon... och barnen också! Dom är JÄTTE förkylda igen... :(

Chao!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Haha jätte mysiga bilder...;)

2011-02-07 @ 22:26:14
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Åsa

Åh vad mysig dag ni fick =) Visst är det härligt när alla blir nöjda och glada =) Kram

2011-02-08 @ 07:35:36
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: marina

Jag såg din syster i mitti Botkyrka tidningen idag, våran Bella var också med. Bor ni också i Botkyrka??har du facebook föresten? Maila mig.kram

2011-02-08 @ 12:02:35
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: Taru

Söta Bessa! :-)

2011-02-08 @ 12:06:33
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback