Nicole i magen!

Satt och tittade på gamla bilder som jag bränt på skivor, och hittade dessa häftiga bilder!!!

Dom är tagnapå Titt-Ut här i Stockholm, ett ultraljudsklinik som gör 3 och 4 dimensionella ultraljud.
Hur häftigt som helst!!!
man ser ALLTING så klart och tydligt!

Detta 3D ultraljud gjorde vi vär Nicole låg i magen, alltså för snart 3 år sen.

DE ALLRA ALLRA FÖRSTA BILDERNA PÅ NICOLE!!!

En trött liten Docka
(i vecka 27 (?))

Hon ligger och ber lite...

Och ler!


Häftigt va??
=)
Detta rekommenderar jag till alla er som är gravida just nu!


Kommentarer
Postat av: Tanna

Det har jag önskat mig i födelsedags present ! Vi fick inga bra bilder i måndags då tadaaa våran SON vände rumpan åt oss !

Kram

2011-02-23 @ 14:23:19
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback