Jullans kalas!

I lördags hade vi fullt upp. Först var det Max dop, och direkt därifrån skyndade vi oss till Julias 2-års kalas.
Bilder från dopet sitter i vår andra dator, den som inte går att sätta på... Aaaarghh- alltid är det något som krånglar, men vi ska lämna in den idag, så bilderna kommer väl sen.
Dessa bilder tog jag med mobilen iaf ;)

Söta födelsedags Prinsessan Julia!

Kompisarna Jullan & Bessa bredvid varandra och äter god tårta!

Julias stolta söta stora syster Daniella


Tjejerna älskade kalaset och lekte så fint tillsammans allihopa, jaa- ända tills Bessa fick sitt utbrott och började kasta bullar och grejer ch slängde sig på golvetoch skrek med rösten som Gud glömde. Då var det bara att gå hem.
fast hon fortsatte skrika non-stop hemma också, bråkade och skrek... Hon var helt slut och somnade i min famn innan 7 på kvällen... *suck

På kvällen när alla förutom Nicole sov frågade jag om vi ska kolla på film, och Nicole var överlycklig för att få vara uppe med oss och mysa och titta på film. "Åhh mamma, mää olen tosi ilonen!" (=Mamma jag är så lycklig) sa hon och kramade mig när jag tog fram lite godis och chips. Stackaren!!!
Vi tittade på "Life as we know it", och den filmen var jätte fin! Nicole tyckte att den var rolig...
Innan filmen var slut sa hon själv att nu vill hon gå och sova.

Tusen tack till Taru och familjen att vi blev bjudna, TACK för allt gott ni bjöd på, det var jätte mysigt
Tror nog att Andres blev lite avis att han inte fick smaka på den goda tårtan som vi skröt om, så han kommer säkert med på nästa kalas! Hihii
TACK FÖR ALLT!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback