Happy Valentines Day!

Idag är det alltså Alla Hjärtans Dag. Det är så överskattat tycker jag, affärerna gör allt för att tjäna pengar... I Finland är det " alla vännernas dag" idag. Idag har jag och barnen tagit en lång promenad och mötte upp Mummu och Puua.. Solen sken, men det var jätte kallt! Slut stationen blev Handen där vi lekte en stund, sen gick vi även till Sibylla på vägen hem och åt lunch. Våran dator funkar fortfarande inte... Imorgon mellan 9-11 skulle teknikerna komma och fixa det.. Så ha tålamod kära läsare, imorgon kommer jag igång med bloggandet och alla bilder igen! Nu ska jag försöka få en envis liten Bessa bus att somna. Ha en bra Alla Hjärtans dag, och glöm inte berätta för dina nära och kära hur mycket du älskar dom!!! Och inte bara idag, utan varje dag!;-) PoK/ Satu :-*

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Hoppas ni får en härlig dag! Pusu beso

2011-02-14 @ 17:20:47
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback