.....

Ska fortsätta med kryssningsbilderna imorgon, för det är en heeeel del! Speciellt från fredagen...
Ska bli väldigt intressant att se på filmen som vi filmade. (Både syrran och jag hade videokamera med oss)
Kan tänka mig att det blir en hel del skratt!

Andres kom hem sent idag- med pizza! Och efter det kom Diego, Shabnam och Micael på besök, så tjejerna kom ändå inte i sängs förräns vid tio... helt slutkörda var dem. jag som var stenhård på att dom skulle sova klockan 8! Men, men... det är inte direkt varje dag man har dom på besök, såklart vill tjejernas busa med sina store bröder!

Nu står det helt still i mitt huvud... Hmm... kommer inte ihåg alls vad jag skulle skriva?
Sak samma. Jag vaknade tidigt imorse, så det är nog dags att lägga sig och ladda batterierna.

Vi höres imorgon! Kramar

Kommentarer
Postat av: rebecka o twinsen

nu jag har försökt med vällingen. o nej det ville de inte ha, de kräsna små krypen hahaha ;)

vällingen på tetra tyckte de om, men inte denna. O det blir för dyrt o köpa tetra i längden ;P

2011-03-01 @ 08:25:03
URL: http://bereckaochtwinsen.blogspot.com/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback