En lösning!:)

WoHoo!!! Nu har jag äntligen hittat en lösning så att jag kan blogga från mobilen! Jag har knappt kunnat blogga på 3 dagar och jag saknar det massor! Verkar som att vår internet inte kommer att funka på hela helgen,så det blir tyvärr inga bilder...:-( Men på måndag (förhoppningsvis) kommer det in ett bildregn, för fotat har jag gjort en massa ändå!;-) De senaste 2-3 dagarna har varit riktigt sega.... Tjejerna har bråkat och busat, skrikit och gapat och jag har känt mitt tålamod ta slut flera gånger, ibland har jag velat rymma hemifrån, om bara så för 30 minuter eller så... Och vädret då? Snacka om ett bakslag för mig som trodde att nu var kanske våren på. Och, och sen tittar man ut och möter värsta snöstormen som håller en insnöad, för det har inte gått att ta sig fram därute alls! Phew, nu fick jag klaga ut lite. Förutom en grej- det känns jätte konstigt att blogga från mobilen, men men.. Det får väl gå, jag har fått en massa klagomål om att jag måste ha nya inlägg att läsa varje dag! Jag kan ju inte göra er besvikna... Right? Jag älskar att blogga och jag gör det både för min egen skull och för barnens, så att dem kan se tillbaka och minnas vad vi hade för oss.... Idag har vi varit hos Stefu och Anna på fika, tjejerna var superglada och kände sig som hemma på en gång. Nicole lekte mest i Emmas rum med alla hennes små figurer, medans Bessa hade klätt av sig till bara blöjan och lekte lite här och där. Små grabbarna åt lite kladdkaka och "stora grabbarna" ( Andres & Stefu) smuttade på lite Whisky och kollade på hockey. Jätte mysigt där, som alltid! Tack för allting! Nu ligger alla barnen och sover, Andres tittar på fotboll och jag?? Jag ligger i varmt skumbad och njuter av tystnaden! Snart är det film som gäller. Vad har ni gjort idag, kära läsare? Skriv gärna och "prata" med mig lite.... Det uppskattas! Lots of Hugs! / Satu

Kommentarer
Postat av: Lotta

Guuuud vad härligt det låter med ett varmt skumbad och tystnad!!! Vi har haft en helt "vanlig" lördag här och bara varit på lekplatsen. Mer spännande än så blir det inte här. Jag är så fruktansvärt trött bara, Samuel sover så himla dåligt :( hur mår du nu, är det bättre med huvudvärk och sånt? hur mycket får du sova på nätterna? kramar

2011-02-12 @ 22:26:49
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: mamus

jag har pratat med mummu c:a 2 timmar jätte kul hon kommer hit nästa gång Affaj åker till landet och då kanske Pua hänger med honom då ska de fiska på isen aldrig jag skulle gå ut på isen fast den är c:a 30- 40 cm tjock jag vet när vi hade våra trav hästar och tränarna körde dom på sjön jag vågade inte gå ut om tränarna undrade vad de var för fel på mig när de körde 5-6 hästar i brädd och jag stod vid kanten och gick inte ut på isen håller isen för hästarna så håller den för dig sa de till mig men det är inte att ge sig fan på tänkte jag och stod kvar

2011-02-12 @ 22:52:27
Postat av: Madeleine

Hej hej idag har jag myst med en 2månads bebis,supermysigt sen drack jag vin och prata med min vännina hela kvällen.Hoppas ni snart får tbx nätet,kram på er=)

2011-02-13 @ 03:28:56
Postat av: Anonym

mysdag=)

2011-02-13 @ 07:50:03
Postat av: Isaks mamma

Ja igår drog jag pulka och svettades i lekparken, så sjuuuukt mycket snö så man blir galen! Och inte skottar eller plogar de i lekparken så jag gick runt med min lille kille i famnen och försökte gå dit han pekade haha(han kunde omöjligt gå själv i all snö), bra träning för låren dock att gå i knähög snö bärandes på en 11 kilos klump :) Vi var båda lagom trötta efteråt! Kollade Karate kid på kvällen, han är ju för söt Will Smiths son och fantastiskt duktig skådis för att vara så liten!

2011-02-13 @ 09:00:34
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Vi byter bajsblöjor, ritar, lyssnar på Alexander som prat/skriker åt Tv. Dricker kaffe, bloggar mm mm :)

2011-02-13 @ 09:38:25
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: erica

Visst är det jobbigt när man inte har internet.. man är så van att alltid ha tillgång till det så man känner sig handikappad utan ;-). Här är det ingen snöstorm men jätte kallt. Minus 25 grader ute.. brr.. vill helst stanna inne. Vi är i allafall fri från magsjukan nu, känns underbart! Men är jätte förkylda fortfarande. Jag söker jobb förfullt och har ångest över hur jag ska välja och hur jag ska klara av jobbet. kramar

2011-02-13 @ 09:42:33
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: mummu

MEH..... inga bilder idag heller,måste jag komma hem till er och se om ungarna har vuxit... :-)))) puss o kram.Rakastan

2011-02-13 @ 11:13:13
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback