Big Brother premiär

God kväll allihopa! I helgen har vi haft fullt upp, därav det sega bloggandet... Och nu när jag skulle sätta mig och blogga lite så gick det inte att starta datorn! Just my luck... :-/ Den ska in på lagning imorgon. Vi har en bärbar data också, men jag kunde inte använda den nu för Andres spelar poker med den. Så jag blev utslängd från vardagsrummet då han tog över datorn OCH tv:n... Fast det gör inget, jag tog med mig lite gott och gick ner till vårt sovrum och ska kolla på Big Brother premiären. Ska ni kolla på den?? Jag ska försöka klura ut detta med mobil bloggandet, så inte allt blir till klump text och så ska jag försöka fixa in bilder också, så ha tålamod med mig ;-) Bloggar mera snart! C U!

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Men fy vilken otur!

2011-02-21 @ 05:43:58
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma

skriv <br> så blir det mellanrum i texten

2011-02-21 @ 12:13:28
URL: http://lindabt.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback