Äntligen kom vår "Nanny" hem!

Idag kom äntligen vår alldeles egna Puua "nanny" hem!
Han har inte varit hos oss på några dagar, och han har varit sååå saknad!
Flickorna har frågat efter honom varje dag och väntat och väntat.
Han har verkligen varit ett stort hjälp för mig med barnen. Han leker och busar med dem, och så hinner jag fixa saker som ska göras, fixa lunch och annat. Tack för att ni alltid ställer upp, ni betyder JÄTTE mycket för oss!

Idag kom Puua och Mummu på fika och bus, vilke var jätte kuligt!
Nicole stod kvar och väntade på sin "elli pullo" som Puua alltid kommer med.
Och så började busandet... Dom byggde rutschkana med kuddar, hade kuddkrig, busade, la pussel...
Puua satte på Nicol blöjan i smyg.. hon vet exakt vem hon ska gå till när jag säger Nej, för Puua kan aldrig säga nej till dom, det är som om dem har Puua lindat runt sitt finger...

Lite morgon mys med Jonathan & Nicole.
Hon vill alltid att jag ska lägga dom bredvid henne på soffan så hon kan gosa. SWEETIE!

Nyvakna Bessa

Jonathan älskar att sitta på fönsterbrädan och titta på träden som vajar,
alla fåglar och ekorrar där utanför...

Nicole med sin "elli pullo" som Puua kommer med varje gång. Sen blir den ifylld med juice om och om igen.

Fullt upp?

Busungen!

Min Kärlek (trött på mitt fotande?)

Puua & Bessa på balkongen och ritar...

Man frågar tjejerna: "Vad säger Mummu?" Dom säger: "AJ-AJ!" (med arg röst) "Vad säger Puua?", dom svarar: "SCCHHHH!!!" och sätter fingret mot läpparna. Säger det inte en hel del?

Bessa har nog saknat Puua jätte mycket, hon ville inte gå och lägga sig, men 3 minuter efter så somnade hon i hans famn. Det är något väldigt speciellt mellan dessa två....
Duktiga Nicole sitter och lägger pussel som dom skickade från Folktandvården till henne idag. När hon är 3 år blir hon kallad till tandläkaren för första gången. Undrar hur det ska gå.... Vem vet, hon har ju överraskat förut!


Vi har saknat dig Puua!


Kommentarer
Postat av: Eva

Måste säga att samtidigt jag läste detta inlägget stog Desirée och la samma pussel från Folktandvården. Hon ska på sitt andra besök nu i februari. Hon va första gången när hon skulle fylla 2år.

2011-02-10 @ 09:02:00
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback