Alla Hjärtans Dag !!!


I måndags var det ju Alla Hjärtans Dag, och vad jag har läst så verkar de flesta av er ha haft en jätte mysig dag?
För oss började dagen med en promenad. Det var iiiiis-kallt och jag gick ut utan vantar och mössa.
Smart, jag vet... men jag fick ju lida för det också.

Jonathan inbäddad i sin varma vagn....

...Danilo också

Vanessa stod fint på stå-brädan, och Nicole gick bredvid mig, det var helt omöjligt att kunna ta sig fram om jag hade tagit sidovagnen.
Dom hade plogat gångvägen helt åt h*lvete så dom hade bara gjort en smalstig av det hela... Och hur hal som helst. Vi mötte upp Mummu & Puua och promenerade till Handen där jag köpte ett Alla  Dag present till mitt hjärta. Och så började vi promenera hemåt, men stannade vid Sibylla för att äta lunch innan det var dags att ta sig ut i kylan igen och hem.

Tjejerna leker lite i Handen med Puua...


Till middag blev det Tacos som jag varit jätte sugen på. Myyyyysigt!

Mammy´s Sweetheart Jonathan "äter" sin mat...
Ge oss tacos!!!

Lite lugn och ro innan läggdags...


I Finland kallas Alla hjärtans Dag för "Vännernas Dag", så jag vill tillägna dessa till mina vänner:



HOPPAS NI HADE EN UNDERBAR DAG MED ERA NÄRA OCH KÄRA!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback