Tomten har varit här!

Ikväll innan barnen la sig så gjorde vi som vi alltid brukar kvällen innan Julafton- La fram kakor, mjölk och bullar till Tomten som han ska få när han lämnar paket.

Och vips, ungefär vid midnatt har självaste Jultomten varit och druckit upp mjölken och ätit kakor och bulle!
Så magiskt att se barnens min när dom upptäcker att någon faktiskt varit där...!



Och nu, precis innan jag skulle lägga mig så märkte jag att någon redan varit hos oss och lämnat en massa paket till våra snälla ungar och ätit godfikan som tjejerna ställt fram!!
Att jag inte hann se honom komma!!!!




 Imorgon är det Julafton, och jag Längtar tills jag ser barnens min!!!


Kommentarer
Postat av: Rockmom

God Jul till er alla!

Kram

2011-12-24 @ 07:33:41
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Tanna

God Jul ! Era barn måste ha varit väldigt snälla med tanken på antalet julklappar ;)

Kram

2011-12-25 @ 15:45:50
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback