Tisdag = sovmorgon

Nicole kom till våran säng nån gång under morgontimmarna, och Danilo vaknade vid 5.40 men jag lyckades få honom att somna om efter en stund.
(Vet inte om jag vågar skriva det här men dom har sovit riktigt bra de senaste 3 nätterna! Men jag bara viskar...)
Sen efter ett tag hör jag Nukke viska: "Mamma? Var är pappa? Får jag gå upp nu?"
"Sov lite till, det är natt!" svarade jag och tittade på klockan.
8: 35!!!!!

Det var bara snabbt upp, börja byta Nicoles kläder, fixa hennes hår, sätta henne vid frukost bordet, sen vaknade resten av gänget och börja fixa dom...
Det är ju Nicoles dagisdag idag och hon ska vara där klockan 9.
Phew vilken tur att vi bor så nära!
Och vi hann.
Jag tog på grabbarna deras nya vinteroveroller, dom var så fina i dem!
Det är liiite lite vitt på marken nu, tjejerna var överlyckliga för det.

Nu ligger grabbarna och sover, Vanessa ligger i vår säng och tittar på film och myser.
Idag ser hon ut som en panda. BÅDA hennes ögon är helt blåa!!!
Vågar ju kanppt gå ut med henne, undrar vad folk tänker!??
Men hon mår toppen, hon märker ju inte av det alls. Stackaren... :(

Mummu kom hit på frukost, träffade på henne när vi skulle in efter att ha lämnat Nukke på dagis. Sen kom också Puua och busade med barnen och gav dem choklad. *suck*
Jag passade på att möblera om lite i Nicoles rum, nu ser det bättre ut.

Nu ska jag försöka fixa en grej, höres senare!


Kommentarer
Postat av: Andrea.

Tack så mkt! :)

Kräks en del men annars så :)

2011-12-06 @ 21:35:39
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Helena

Tusen tack!! Mjoo, kanske nån gång;) Kramar till er!!

2011-12-07 @ 00:04:36
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback