Projekt Foto Vägg

Halloj!
Sitter här vid datorn och håller på och sorterar bilder till mitt nya projekt, Fotoväggen.
Har redan tagit bort en massa massa bilder, men det är fortfarande så många jag vill behålla...
Får se hur mycket jag får plats med... Jag ska ha det i hallen iaf.

Vet ni något bra ställe jag kan framkalla bilderna ifrån? Gärna billigt och bra!
Jag sorterar dom i olika storlekar, så det är mycket jobb!

Barnen sover sen 1 ½ timme tillbaka. Idag har vart en bra dag, lite gnäll ibland, men annars så har alla varit på gott humör! Fler såna dagar tack!
Jag och de 3 minsta gick ut en sväng för att få lite friskt luft, just när det slaskade som värst! Snö blandat regn och vi var helt blöta när vi kom in. Nicole stannade hemma med pappa och Micael.
Vi har tittat på film, ätit pannkakor, barnen har badat och ätit glass i badet...
Nice day.

Nu ska jag fortsätta med mitt projekt, kanske förhandsvisar jag några bilder till er här snart ;-)


Kommentarer
Postat av: FridaH

Jag kan rekomendera http://www.fujidirekt.se, dom har 100 bilder gratis, då är det bara 11* formatet och frakten på 29:- som man behöver betala. As bra =)

2011-12-18 @ 21:47:14
Postat av: Donna

Jag håller med, fujidirekt är bra. Har aldrig blivit missnöjd med dom.

2011-12-18 @ 22:01:44
Postat av: Emma

oh fotovägg ska vi med ha i stora rummet, men tyvärr inte kommit så långt med det ännu och vilka ramar man ska ha och HUR många ramar man ska välja.

2011-12-18 @ 22:16:42
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: boosse

Vi har beställt från fuji och det var fullt men vita små, små prickar på nästan alla kort, tråkigt. det syns ju igentligen inte men man vill ju att korten ska vara perfekta.



det går sisådär. vi som äntligen har lyckats med att få henne att somna bredvid oss i sängen måste igen söva henne i famnen. Hon är så svårt att slappna av med nappen, trodde det skulle gå mycket lättare, förra natten sov hon riktigt bra och hon har hitills inte vaknat än men när hon väl vaknar då är det så såvrt att söva om henne igen. hon vaknade tidigt en morgon, hon hade bara sovit 6-7 timmar eller något. hon åg bara oc skrek i en timme. jag fick nog och hämtade nappen. på en hundradelssekund så lade hon sig ned och slappnade av och somnade inom några minuter. Men det ska nog gå bra tillslut! Tack för din omtanke!

2011-12-18 @ 23:15:34
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej Satu! Kikar in nu som ja lovade, vilken fin blogg du har och va superfint ni fått det hemma i nya lägenheten!! Passar på att rekommendera photobox om du ska framkalla mycket bilder, ja brukar köpa fotopaket där, då får ja framkalla 1000 bilder för ca. 600:- det är ganska billigt för så mycket bilder. Dom har ofta rabatter och specialerbjudanden också:) kram från Jossan (örnens väg)

2011-12-19 @ 00:32:15
Postat av: Sandra, Colins mamma

Tack så mycket för omtanken. Vad coolt med en fotovägg. Jag sorterade massor av kort häromdagen med. Har kommit på att de är lika bra att sortera i kameran innan man lägger in i datorn. Sen ska man få tummen ur och framkalla med.

2011-12-19 @ 20:57:28
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: annonym

Hej jag rekommenderar fujidirekt har lämnat in mycket filmrullar och gjort nu en massa foto på barn och barnbarn, är väldigt tacksam, dom är jätte duktiga på foto.

2011-12-19 @ 20:59:28
Postat av: mummu

Satu ska vi till handen imon.Ring till mig efter 09.00.Sov gott.Love u.

2011-12-19 @ 21:31:45
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback