På väg

Sitter i bussen (!!!) på väg till syrrans salong där hon ska fixa lite på mig :-)
Vore helt underbart om man hade körkort...

Känns riktigt ovant att åka helt ensam, utan barn! Lite naket faktiskt...

Jag och alla barnen lämnade Nicole på dagis en timme sen, dom är där ute i ösregnet och leker. Alla (nästan) barnen var glada, för dom gled på isen som låg under vattenpölarna så dom gled på mage och var helt blöta från topp till tå och skrattade! Jaa-a, bara man har rätt kläder på sig så ;-)

Igår hade vi uppföljnings samtal med Nicole på dagis, men mer om det sen.
Pratade också om tisdagens Lucia firande.

Innan jag fick bråttom hemifrån (syrran frågade om jag kunde komma en halvtimme tidigare) så bad hon mig ta 2 st Ipren/Alvedon för förebyggande syfte?!?? I guess im gonna be in pane om sisådär 30 minuter?!
Shit.

Mummu tyckte att jag skulle unna mig det här besöket, så hon är hemma med Vanessa (fortfarande helt svarta ögon) och Danilo & Jonathan. Snart ska dem äta mat som jag lämnade och så ska dem vila.

Ops, nu måste jag kolla vart jag är!
P. S Den här gången ska jag komma ihåg att trycka på dörrknappen! Daaah!


Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Extreme make- over haha :)

2011-12-07 @ 13:05:17
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Taru

Sen vill vi ha en bild på finingen! Fast du är alltid fin gumman... :-)



Allt bra med er? Längesen nu ju..



2011-12-07 @ 14:20:45
Postat av: Tanna

Härligt med lite egentid, njut ! Här har Jax varit magsjuk snart en vecka.... Hoppas ni mår bra !

2011-12-07 @ 15:06:55
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad härligt med lite lyx. Hoppas allt är bra med er! Kram

2011-12-07 @ 21:52:37
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: boosse

spännande! men vad ska du göra som behöver smärtlindring??

2011-12-07 @ 23:23:51
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback