Ögonstenar

Jag bjuder på några bilder på våra ögonstenar!


Det är inte lätt att fånga dessa fyra busungar på bild samtidigt....


Kockisens nya min, det gör han när han blir sur...


Tigern är en av Jonathans favorit leksaker!


Tack för motorcykeln kusin Sebastian!


Busungarna med Mummu och sina kusiner (från min sida), alla samlade, förutom Sebastian.


Pang pang!
(Ja! Dom har leksakspistoler.)



Jag ska skriva mer, men först måste jag gå och titta på Desperate Housewifes!
OCH hämta min godis skål!! Jäklar vad jag har ätit onyttigt den senaste veckan! Chips, läsk, godis- you name it!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!

Kikar in här ibland o måste bara säga att du har några av de sötaste barn jag sett i hela mitt liv!!! Har egna ögonstenar men måste ju säga att dina är beeeedåååårande gulliga allihopa!!

Kram från en nyförlöst fembarnsmamma i Trollhättan

2011-12-13 @ 22:10:22
Postat av: Anna med 4 prematurer

Flickan som håller din ena pojk är ju jättelik din mellan tjej... =)

2011-12-14 @ 12:55:22
Postat av: Emma

Hihi va söta bilder på dina små. Vad synd om henne, måste verkligen ha gjort ont!

2011-12-14 @ 21:51:27
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Sweetie och melli

Sötnötarna!!!!

2011-12-15 @ 08:28:21
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback