Nyårsafton!

Halloj kära läsare, nya som gamla!
Vi har nu kommit till årets sista dag. Mycket har hänt under detta år och den har gott fort.
Imorgon är det år 2012, med en massa tomma blad, dagar att fylla med kärlek och glädje.

Om två timmar kommer våra "gäster" hit, Andres är iväg och handlar det sista.
Danilo & Jonathan ligger och sover. Jag försökte få Nicole och Vanessa att sova också, men det går bara inte. Istället ligger dom på våran säng och tittar på "Lotta flyttar hemifrån".

Jag borde plocka och dona, samt fixa mig själv iordning också...
Jag har våfflat tjejernas hår och så har dom fått nytt rosa nagellack (som även jag "var tvungen" att ha på mig)
Senare ska dom få ta på sig sina fest klänningar. Jag hann aldrig gå och köpa nya nyårsklänningar till dem, så dom fick ha andra. Nicole ville ha på sig klänningen som hon hade när hon var brudtärna på Anna & Stefans bröllop, och Vanessa ska ha klänningen hon hade på Diego och Shabnams bröllop. :)

Hur gör ni med barnen på tolvslaget?

Vi tänkte låta våra barn vara vakna så länge dom orkar, för ikväll blir det fest!
Tjejerna orkar, men jag är tveksam med grabbarna... dom är så små fortfarande.. Men dom får om dom vill/kan! :)
Sen ska vi ut och smälla/titta på raketerna!

Nä, nu måste jag sätta fart!
Anna ska komma och göra iordning potatisgratängen här och så måste vi fixa fler bord och stolar!

Todeloo!


Kommentarer
Postat av: boosse

Skulle vi fira i år eller vara bortbjudna skulle maribel få vara vaken så länge hon orkar men i år är vi ju bara hemma. josé skötte sövningen idag, det var länge sedan och han har inte kommit ut, till och med han somnade tidigt :)

2011-12-31 @ 21:37:29
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Helena

Vi har alltid låtit Linnea vara vaken med oss på nyår, ibland har hon somnat på soffan en stund, sen brukar vi ta en promenad ner på stan vid tolvslaget o kolla på fyrverkeriet där.

2012-01-01 @ 01:42:23
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback