Kingdom Hearts



Just nu sitter tjejrna och spelar mitt favorit spel (förutom Super Mario Bros)
- Kingdom Hearts.

Har ni spelat den? Jag rekomenderar den varmt, den är superbra!!!

Det är första gången dom spelar TV-spel, så det går inte så bra ännu. Dom håller på och lär sig hur man går framåt och hoppar bara :)

So far en väldigt bra förmiddag!
Snart ska Andres kompis (även Nicoles dagis kompisars pappa) komma och fixa el till vårat bubbelbad, så ikväll ska det bubblas!

Spelar era barn tv-spel?
Vilket?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Min 5 åring ska få super Mario i julklapp så det blir hans första tv spel men jag ska nog testa ditt tips oxå! det är ju så svårt att hitta spel som inte innehåller allt för mycket våld. Hoppas ni mår bra allihopa och att ni får en trevlig jul! Kram

2011-12-18 @ 12:55:26
URL: http://frukack.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback