Julpynt!

I fredags pyntade vi hela lägenheten, så nu känns det mera som jul.
Vi hade på julmusik, det doftade jul- glögg, mandariner och pepparkakor.
Jul stämingen sattes igång.

Andres fixade all julbelysning ute på balkongen, nu är det jätte fint!
Jag fixade inne med tomtar och annat som vi hade.
Vi har en julkartong kvar, och det är allt till julgranen.

Bilder?
Jodå- varsågod!

Flickorna fick sätta på sig varm tröjor och vara ute på balkongen och hjälpa pappa lite, men denna tomte var mer intressant...


Dricker ni glögg??
Jag gillar inte det, men jag gillar doften av det, känns så juligt.. Andres däremot dricker glögg.


Tomten och Tome Tass står ute på balkongen


Köket


Andres sätter upp en julstjärna vid fönstret..


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Jättefint!

2011-12-05 @ 13:17:52
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: isabellle

är det den mörka tapeten som man ser vid tvn och soffan ni inte ville ha?jag tyker den är superfin oh du borde inte ta bort den tycker jag :) jag undrar okså vad heter alla barnen i andra namn oh så? kram Isabelle

2011-12-05 @ 16:58:30
URL: http://bellisbeltan.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback