Julen 2011 Del 2

Nu kommer andra delen från våran Jul.

Efter en massa festligheter hemma hos Anna och Stefan fortsatte vi iväg till Fittja på kvällen, till Andres föräldrar (Abuelo & Abuelo) där hela släkten var samlad.

Dom firar jul på lite annat vis. Dit kommer Jultomten klockan 12 på julaftonsnatten. Så vid 20.30 tiden hamnade vi raka vägen vid matbordet där dom hade lagt upp en massa god mat.



Jonathan och Danilo busar lite med faster Ela...


Och så hade Jultomten lämnat en massa paket under granen! Och så blev det ännu fler julklappar till våra bustroll!


Bland annat lera som tjejerna ville pyssla med på en gång


Abuela fick en riktigt god parfym från Jultomten, den var så god! Jag brukar inte hitta dofter som jag fastnar för, men just denna doftade jätte gott. Jag har länge letat efter ev viss parfym som jag fick av syrran när jag var ung (haha, nu låter jag gammal!), men sisådär 14 år (vilket visst var ett tag sen...)
Hon hade köpt den från någon mässa så jag fick den när hon hade tröttnat på den Jag kommer inte ens ihåg vad den heter (Karo, kommer du ihåg??)
Och denna parfym som Abuela fick påminner mig om den doften. Måste komma ihåg att fråga vad den hette...


Jonathan och Danilo fick en bil med båt i släpet och denna häftiga bild som åker runt själv och spelar musik och blinkar, och sen åker raketen upp:


Fina Hazal hjälper Vanessa att baka


Jag och min älskade Kockis (Danilo)


Riddaren Emilio



När vi åkte hem så somnade allihopa i bilen som små ljus. Helt utmattade av allt vad dagen hade att erbjuda...

Tack till allihopa för en fin Julafton!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback