Jag = Gammal kärring



Usch va jag känner mig som en gammal kärring.
Jag behöver piffas upp känner jag. Ordentligt!
Ja, vad gör man då? Jo man ringer till sin syster och bokar upp sig på hennes skönhetssalong för en make-over!!
Sagt och gjort.
På onsdag ska denna kärring ta sig dit för lite ompyssling. (I need it!!)

Ny garderob skulle inte heller skada. Kommer inte ens ihåg när jag köpte något till mig själv sist.
Det är ju såå mycket roligare att köpa till barnen, håller ni inte med?
Äsch, på något sätt så är man inte lika viktig när man får barn, man prioriterar inte sig själv längre.
Måste nog akta mig, snart letar Andres säkert efter nån annan. Hahaha...
Han är inte alltid så charmig med sina kommentarer direkt..
Häromdan när jag hade lagt lite brun utan sol så tyckte han att jag såg förjävlig ut, och när jag sa att jag känner mig som en gammal kärring, och han höll med! Mr Charming eller??! "Men du sa ju att jag måste vara ärlig!"
 

Finns det något som DU är missnöjd med dig själv?
Vad skulle Du vilja ändra på?

Jag skulle gärna vilja gå upp lite i vikt, vara brun, ha jätte vacker hy.... Långt hår (!!!) och ha jätte svarta långa fransar så jag slapp använda smink. Önsketänkande, right?
Hahah, nu är jag visst en klagokärring också!


Varför kan man inte bara vara nöjd med sig själv?


Kommentarer
Postat av: sweetie

men du satulainen, du är snygg!!! du är fin!!! rakt igenom!!!

Förstår att man vill piffa till sig, så känner jag också nu med preggomagen i vädret och håret sef för jävligt ut...

om jag fick önska så skulle jag fixa håret, klipp och slinga, fixa naglarna och massage för rygg och fötter! :) får ta det sen när bebis är ute!

Men du som e så fin gumman, sluta kalla dig för kärring...du duger precis som du e!!!

puss på rumpan

2011-12-05 @ 23:04:44
Postat av: Karolina Nordling

Du blir som ny!:)

2011-12-05 @ 23:15:50
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Helena

Du kan få lite vikt av mig, ett stort paket på julafton med massa vikt i. :)

Själv behöver jag gå ner massor, har bestämt att jag ska fixa mig två strl mindre till dotterns skolavslutning i juni. Men fattar inte hur...är ju så gott med allt onyttigt.... suck Dagarna går ju jättebra, men kvällarna...då är ju allt som godast.

Men men...får väl se hur det går. :)

Håller verkligen med om att det är roligare att shoppa åt barn...finns ju så mycket fint o kul åt dem.

Kram från Söderhamn

2011-12-05 @ 23:46:10
Postat av: Linnea

hur mycket väger du ?

kramar haninge

2011-12-06 @ 12:43:38
Postat av: Isaks mamma

Åh vad jag känner igen mig... Borde också prioritera mig själv när man är ute och shoppar, men som sagt, det är ju roligare att handla till de små! Borde fixa håret, gå ner x-antal kilon och sminka mig oftare! Min sambo är exakt som Andres, han säger vad han tycker om jag frågar, annars håller han god min, men ber jag om det, ja då får jag höra ett ärlighetens ord haha. Kram

2011-12-06 @ 19:53:31
Postat av: boosse

Ska andres säga, han är väl äldre än dig ;)

du är ju skitsnygg!! så det så!

2011-12-06 @ 23:09:49
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback