Idol finalen

Halloj fredag!
Sitter här på soffan och har tittat på Idol finalen. Vad tycker? Vem vill/tror ni ska vinna??

Nicole har precis somnat här på soffan bredvid mig med sin godis påse bredvid sig. Grabbarna sover sen 19.15, det känns såå skönt att vi kommit in i nya rutiner som verkligen funkar! Senast 19.30 ligger alla barnen i sina sängar. Vet ni vad?
Dom sover MYCKET bättre när dom lägger sig tidigare!
Knappt man vågar säga det eller ens skriva det, men jag bara viskar lite försiktigt och tar i trä när jag säger att alla har sovit väldigt bra de senaste 4-5 nätterna! Nån gång under natten har jag fått gå in till grabbarna, iaf till Danilo och gett han vällingen, sen sover de till 7.30-8.00 ungefär! Love it!!!

Vågar jag tro att jag har vunnit den tuffa kampen om sömnen????

Andres stackarn står i mellanhallen och grundar. Han har jäkligt ont i ryggen. Fast han inte är den som klagar så ser jag att han har riktigt ont. Knappt så han kan resa sig upp när han sitter. Stackarn.

Vanessa sitter här bredvid mig och kämpar mot sömnen... Tar nog inte lång tid innan hon också sussar sött.






Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback