Hej Lördag!

Jag har precis lagt grabbarna och tänkte själv bädda ner mig på soffan en stund och njuta av lugnet.

Mummu ringde imorse och hon och Puya ville ta med sig tjejerna ut.
Gissa om dom blev överlyckliga??!

När jag ringde till dom så hade de precis vart i Handen och nu åt dom på Sibylla. Verkar som att mina Prinsessor har en riktigt rolig dag!!!

Danilo och Jonathan har gått runt och letat efter tjejerna, en ropar "Bessaaaa!" och den andra ropar "Sessaaa!" När dom försöker säga Nicole eller Nukke blir det bara "Lillii"??

Nä nu ska jag vila. Trots att vi hade en riktigt bra natt OCH så fick jag sovmorgon till 9!!!!


Kommentarer
Postat av: boosse

Vad skönt med sovmorgon och lite lugn i huset :) trivs ni i dne nya lägenheten? kram

2011-12-03 @ 15:33:46
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback