En mycket BRA natt!

Ahh va jag vaknade glad och utvilad imorse.
Danilo har på sistone tyckt att hans mamma inte behöver så mycket skönhetssömn, men inatt verkade han tycka det, för han vaknade inte en endaste gång!
Det där med sömn går i perioder, först var det Jonathan som tyckte att jag lika gärna kunde vara vaken och hålla han sällskap, men sen tyckte Danilo att det var hans tur att ha den nattliga uppmärksamheten.

Det var så skönt att sova flera timmar i streck!
Inatt var det inte barnen som väckte mig, det var Andres. Han snarkade som jag vet inte vad! Men efter ett tag somnade jag om, och vaknade igen vid 6 av att Bessa hostade, hon ville att jag skulle komma och snyta henne 3 gånger efter det... Då låg jag vaken och undrade om barnen ens andades, eftersom dom inte vaknat på natten. Jag gick in och kikade och dom sov så bra så. Jag läste lite Aftonbladet och vaknade igen lite innan 8 tillsammans med barnen! LOVED IT!

Och förresten så gick dom och la sig 19.20 igår!
Kanske borde testa samma sak idag!?

I am a happy mama!
Tänk va mycket sömn kan göra!!!


Kommentarer
Postat av: -Santsu-

Wau,ihanaa! Uni on kyll ihme miten se auttaa jaksamaan paaaljon paremmin.

Ehkäpä omat huoneet auttoi asiaa.

Mä heräsin 03.00 yöllä kun toinen kaksosista tuli sanomaan että äiiiiitiiiii...... Julin peitto on rytyssä..... Aaarrrghhh... No,04.00 heräsin, äääiiiitiiii,peitto on taaaas huonosti. Ja silloin on pakko vaan nousta ja suoristaa peittoa. Koska muuten he herättävät Juleksen.

2011-12-01 @ 16:40:25
Postat av: Karolina Nordling

Gud va skönt. De kanske börjar vänja sig vid egna rum också så att de sover bättre. Pusu beso

2011-12-01 @ 19:53:01
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback