Telefon terror (barn och iPhones)

Både Nicole och Vanessa älskar att spela med våra iPhones.
Och dom får låna dem ibland för att spela och titta på bilder. Dom är jätte jätte duktiga med dessa mobiler! Dom vet exakt hur man låser upp knapplåsen, bläddrar bland sidorna och hur man går till dem olika appen och vad man ska göra där. Helt sjukt!

Men ibland tar dessa bustrollen våra mobiler i smyg- och då kan det hända grejer.
Dom kan ta bort appar (!!!), Dom kan ringa till en massa folk och dom kan skicka hur många SMS som helst!

Jag ber om ursäkt till er som blivit drabbade av tjejernas telefon terror!

Nu när jag tittade på bilder så hittade jag dessa, bland sjutiioelva tusen andra liknande bilder, mest då på Bessas panna eller fötter.








BUSTED!

Här är våra mobil nördar


Kommentarer
Postat av: mummu

Jaa,, nukke ringde till mig idag efter dagis,o sa bara hei hei tusen gånger.. hih.

2011-08-31 @ 19:58:15
Postat av: Karolina Nordling

Undrar vem som har tagit bilderna..:)

2011-09-01 @ 16:08:46
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback