GRILLAT!

Igår var det nog den sista sommardagen för detta år. Det var riktigt varmt, solen sken och det kändes som   sommar. På förmiddagen åkte vi till Fittja. Vi grillade, umgicks och hade kul. Maten var supergod som vanligt och till efterrätt bjöds vi alla på glass! Alla förutom Jonathan åt som aldrig förr (han är inte så inne på glass ännu) Barnen lekte och busade..

Ja, här kommer bilder!

Pappa med sina Prinsessor

Jonathan och Danilo var inte ett dugg rädda för hundarna, Jonathan satte sig på hunden, och sen satt dom och klappade och drog den i svansen....

Danilo ville gärna smita in hela tiden...

Micael och Andres klippte gräset...

Jag och min gosiga Besoliina
(här kanske man ser min nya hårfärg lite?)

Storebror & lilla syster

Besoliina (Vanessa) med pärlhalsbandet som Nicole gjort på dagis
Jonathan ville också hjälpa till med gräset, medans Danilo ville kratta och städa


När det var dags för grabbarna att sova satte jag dem i vagnen, och tog med mig tjejerna och gick ut på promenad. Vi gick till gården där det fanns 3 olika lekplatser som tjejerna tyckte om. Jonathan somnade nästan direkt, men Danilo tyckte att något var riktigt lustigt så han låg och skrattade i vagnen för sig själv.

Familjen

Tjejerna busar med sin faster Ela

Farbror Oscar med bus ungarna Gonzalez

Gos!

Alltid när Danilo hör musik så ska hans tunga ut och in med världens fart, som om han sjunger så. Så när tåg leksaken började låta så gjorde han samma sak, samtidigt som de båda började dansa, hahaha....

Oscar skulle ut och rasta hundarna, då ville Besa hjälpa till lite...


På eftermiddan åkte vi hem till Puua och dom började grilla även där.
Jag var där bara en liten stund, för Vanessa var jätte trött eftersom hon hållit igång hela dagen och inte sovit sin middags vila...

Så var våran lördag.
Hur hade ni det? 

Nu ska jag hitta på något till lunch, återkommer senare ;)


Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

ja den är super smidig och super lätt att vända sittsarna de är bara att "klicka" av och på och vända hur du vill ha och du kan ha liggdelen på vilken sida du vill bara klicka i den med så man behöver inte massa tillbehör som på alla andra syskonvagnar

utan allt är med vagnen och så klickar du bara i liggdelen och klickar ur den :) samma med sittdelen som vincent sitter i om han vill sitta emot mig så vänder jag bara lätt på den :)

2011-08-28 @ 11:41:11
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Angelica

Den hårfärgen så mycket bättre ut än den första :) Hoppas du trivs med den :) Kram!

2011-08-28 @ 12:41:05
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Verkar ha varit en härlig lördag! :)

2011-08-28 @ 12:55:05
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: boosse

Jag tycker att ditt hår ser riktigt fint ut på bilden! kram

2011-08-28 @ 13:51:31
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: -Santsu-

Moikka!!!

Ihanat noi sun hiukset,tositosi mageet!!

Nyt ne näyttää terveiltä ja luonnollisilta.



Kehystävät hyvin sun kauniita kasvoja!!



Harmi tietenkin jos itse et pidä ollenkaan. Jokainen meistä kuitenkin toivoo kun kamppajan tuolista nousee että olisi iloinen ja tyytyväinen.



Mutta minusta ei ainakaan yhtään huonommat kuin vanhat.



2011-08-29 @ 20:41:07
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback