Sovande sessor

Hej!

Ligger nere i vårt sovrum mef två sovande små Prinsessor bredvid mig. Eftersom Nicole fortfarande är hängig så kändes det tryggt att ha henne nära, ifall febern skulle stiga. Hon har ingen feber nu, inte på hela dan, men hennes ögon hänger, hon är trött och har ingen ork.

Igår hade hon vsknat på natten och feber yrat, så hon sov på soffan med sin pappa.

Vi har legat här på sängen, ätit godis och tittat på "Förtidigt födda" på TV4 fakta. Båda två älskar att titta på förlossningsprogram! Precis som jag och Mummu då... :) Dom älskar verkligen bebisar, och vill alltid "klappa" alla bebisar som dem ser ute. Särskilt Vanessa. Hon stannar jämt och stirrar på små bebisar och frågar mammorna "Får jag klappa?" Så gulligt!

Mina ögon svider nu, bäst att jag avslutar inlägget och kommer förhoppningsvis med bättre inlägg imorn med massor av bilder!

Natti, Natti!

Kommentarer
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

Krya på er!

Här är Moa inne på halsfluss nr 3 på 2 månader... Suck!

Kram

2011-08-04 @ 02:28:28
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: boosse

Hoppas att Nicole mår mycket bättre idag och är redo för bus och lek!

kram

2011-08-04 @ 12:43:34
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback