Lyxigt!

Idag har vi haft det ganska lyxigt. Hjärtat mitt lagade jätte god mat till oss, så det var bara att sätta sig vid ett färdigt bord och njuta av maten! (jag tände iaf några ljus på bordet, haha (ett MÅSTE))



Och nu på kvällen när jag kom upp efter att ha nattat barnen så hade han dukat fram en kex och ostbricka på vardagsrumsbordet och melon och vin... Mmm... supergott!

Vi satt och tittade på Robinsson och pratade lite framtidsplaner.
Brukar ni titta på Robinsson?
Visste ni att min syster Karolina ansökte till Robinson när det var 2 dagar kvar att söka, och när vi var på Mammas 60-års kryssning så visade hon ett sms- Dom kallade in henne på Robinsson intervju!
Hon gick dit och fick fylla på en massa, massa papper om sig själv. Tyvärr kom hon inte med den här säsongen, men kanske nästa gång då ;-)


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback