Lördag kväll

Lördag kväll nu, vi har just tittat på en film jag hyrde och haft lite myspys med en massa gott att mumsa på.
Tjejerna somnade på soffan 5 minuter in i filmen med chipsskålen bredvid.
Vad jag älskar mina barn något otroligt mycket. Även fast dem ger mig en massa gråa hår. Ja, snart iaf.

På tal om hår så har jag inte kommit iväg för att klippa mig ännu. Men jag ska! Jag måste ju. Tänkte kanske byta hårfärg lite också...? Hmm...

Det blev ingen kräftkiva idag, får bli en annan gång. Istället har vi träffat min svägerska, syrra, Puua och barnen och ätit glass ute och lekt en massa.

Fast jag ligger efter med bilder som ska upp här, så lägger jag först ut bilder från idag. Det blev inte så många eftersom kameran är ju trasig... :-/ Så dessa har jag knipsat med min mobil.

Grabbarna är tuffa som kör med "nya" rattarna =) (Varför funkar inte mina söta smileys heller!??)

På tal om det så är Jonathan helt tokig i bilar. Danilo också, men Jonathan ska peka och säger "Touto!" Vilket såklart betyder bil (=auto) på finska. Han hör bilarna från lååångt håll och blir helt till sig.
Danilo älskar att sitta i famnen och man får slita bort honom ibland så att han ska gå och leka istället.

Danilo & Puua

Vanessa älskar sin Calippo

Lite barnasinne ska man alltid ha! Våga lek och bjud på dig själv, det gjorde vi, se bara här... :) Hahha...
Här försökte vi få till lite balans på gungbrädan.
Syrran där bak skulle hjälpa till, men det vart bara pannkaka av det hela...


Jahap, nu verkar hela internet krångla också. Det fattas ju bara. Få se om detta inlägg kommer ens fram...
Nu ska jag fortsätta äta godis ett tag till innan det är dags för min skönhetssömn... Hihi. Tänker ni att det inte hjälper ändå? How rude! =)

God Natt på er allihopa.
Och tusen TACK att ni orkar ta er tid att läsa min blogg och lämna kommentarer, det är alltid lika kul att läsa!

XXX OOO


Kommentarer
Postat av: Helena

Har sagt det förr och säger det igen; ni ser ut att ha sån fin sammanhållning i familj/släkt och ni verkar ha så kul ihop, både barn och vuxna.

Precis som det ska vara. :)



2011-08-07 @ 02:36:59
Postat av: Fia

Ser ut som ni hade en riktigt rolig lördagskväll =)



Vilka roliga rattar grabbarna fått! =)

2011-08-07 @ 12:23:41
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Fia

Med oss är det bara bra.Känns lite snopet bara att sommaren är över och Neo blir snart skolbarn.Helt galet att han blivit så stor!!!

Vi ska åka till Kolmården hela familjen nu i veckan och det ska bli skoj.Hoppas bara att det blir bättre väder, visar bara regn nu =(



Ikano heter själva köpcentrumet så det finns inte på nätet om du tänkte beställa så som kläder m.m.

Här kan du kika =)

http://www.ikano-huset.se/

2011-08-07 @ 20:30:38
URL: http://www.sofsan.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback