Kräftskiva!


Hej!
Hur mår ni allihopa?

Häromdagen var det tänkt att vi skulle ha en liten kräftskiva hos Mummu och Puua, men så satt vi där innan vi skulle gå och handla, och sen kom någon Einstein på att kräftorna inte skulle hinna tina upp, så vi åkte och hämtade hem McDonalds mat istället. Blev kanon det med! :)

Så i fredags hade vi en liten kräftskiva istället. Så gott med kräftor! Och så gjorde vi våran goda sallad också, den skulle jag kunna leva på varje dag. Det blev en mysig kväll, enda tråkiga var väl att det känns verkligen som att hösten är på väg. Jätte trist! jag är inte redo ännu! Den får helst komma i mitten av september om jag får bestämma. Men det var riktigt kallt igår, barnens händer var kalla och jag frös hur mycket som helst, så på kvällen gick vi alla in och satte oss istället och tände en massa ljus.

Riktigt tråkigt att man ska börja klä på barnen (och sig själv) STRUMPOR. Blää.

Bilder från Torsdagen:

Jag & Besoliina

Stackars Mummu har jätte ont i sin hand och här i Handens vårdcentral är dem riktiga idis som inte agerar som dem ska!

Vanessa

Min fina Gudson/Brorsson Sebastian ska börja på 6-års verksamheten nu på måndag. Stora killen nu! Men det kommer nog att gå superbra för honom där! :)

Bessa Bus och Jag

Såhär fick pappa bära hem sina Prinsessor... :)

Nukke tog ett skönt varmt bad när vi kom hem på kvällen när vi kom hem


Bilder från igår Fredag:

Barnen fick äta först. Dom som inte tyckte om kräftor fick korv istället, det är alltid en hit.

Vanessa hade inga som helst problem med att äta kräftor, hon tyckte om dem!

Nicole tyckte inte alls om dem...

Besoliina vid lekparken

Nicole

KÄRLEK.

Jag och Nicole dansar hos Mummu & Puua
Mobil nördarna Vanessa & Sebastian.
Båda två (och Nukke också) älskar att sitta och spela med mobilerna hur länge som helst, och skickliga är dom också!

Jonathan blev trött under kvällen, och blir han trött, så somnar han och brorsan med vart som helst, när som helst. Spelar ingen roll om dom så vore på en rock konsert eller inte. Är dom trötta så somnar dom.
Nicole håller sin sovande lillebror. Kärlek!


(Detta inlägg gjorde jag igår, men den postades inte iväg, tyvvär!)


Kommentarer
Postat av: boosse

Vad roligt att kräftorna var uppskattade...hos vissa :)

Jag, eller vi vill gärna ha flera barn, minst 3 men jag upplevde förlossningen (hela händelsen och all personal) så hemsk att jag inte vågar bli gravid igen. José har sagt att han ska gömma mina p-piller men han tänkte nog inte igenom det för då är det bara för mig att knipa igen ;)

Visst är det helt underbart att följa de små liven!

2011-08-14 @ 18:42:36
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback