"I dont care"

Måste bara berätta om Nicole och Vanessas samtal... :)

Jag har berättat för Nicole att man sjunger och sånt på dagis, och så frågade Bessa henne idag:
"Nicole, ska du du sjunga : Ja må hon leva?"
"Neeej, jag ska sjunga "I dont care if the whole club is dead, coz the party´s in my head, party´s in my head"

Hahaha, värsta tuffingen! Här sjunger man hit-låtar och inget annat!
Hennes kusiner Emma och Felicia sjunger och dansar till den sången, och våran lilla show-diva snappar såklart upp det och gör exakt likadant. Och duktig är hon också!
Och Vanessas coola dance-moves knäcker!
Dom är grymma, våra show-girls....
Smiley

Men jag kan lova att jag hade svårt att hålla för skratt.

Ikväll var jag och Andres iväg på föräladra-möte på dagis där vi fick lite mer info om deras verksamhet, och så fick vi gå runt lite i avdelningarna och kika runt. Dem flesta, eller ja, alla andra som var där var föräldrar till 1 ½ åringar som ska skolas in. Nicole är den enda nya 3-åringen som kommer.

Nästa gång ska vi ha med oss en bild på Nicole om vad hon gjort på sommaren.

Bjuder på låten som Nicole sjöng-


Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & 8 barnsmamma

Hej hej

Ååhh vilken fin header..

mailar dig ikväll har haft fullt upp..ler



Jag har nominerat dig till årets mama blogg..ler..



http://www.mama.nu/Arets-mama/Dags-att-nominera-Arets-bloggmama-2011



Hoppas du kommer med



Mvh Camilla

2011-08-18 @ 15:01:55
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Karolina Nordling

Haha värsta tuffingen!

2011-08-18 @ 15:37:56
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback