♥ Jopo & Jessica ♥

Härom dagen kom min bästa och äldsta vän Joel "Jopo" på besök med sin fina flickvän Jessica.

Alla barnen var helt till sig och busade gärnet med dem, dom spelade fotboll och det showades och allt vad det var. Till slut var Jopo och Jessi nog helt slut... Hahaha... Våra barn är verkligen riktigt väl upofostrade, dom kallade Jessi för "Bajskorv" och Joel för "Dumdum". Nice...!!!
Sist Joel var här så sjöng Bessa för honom med sin vackra röst (måste ha ärvt från sin pappa) "Im i löööv!" Fast det e såklart, då var ju inte Jessica med...;-)

Har också en underbar nyhet att berätta som jag tigit om alltför länge- Joel & Jessica väntar barn!!!!!!! 
GRATTIS!!!! Jag är såå glad för eran skull! Va kul att få ännu en liten baby att sniffa på sen! Denna lill* underverk sägs komma i februari.
Tänk att Jopo ska bli pappa... Så jäkla coolt! Jag slår vad om att han blir en jätte bra pappa! Denna unge kommer att tvingas älska Liverpool och Guns'N Roses iaf, det vet jag...

Här kommer bilder från deras besök!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

hiHi.. Ett stort grattis till jopo & Jessica!!! Kram

2011-08-21 @ 15:20:32
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback