BILD BOMB # 1

God dag!
Måndag igen, en ny vecka har startat!
Eftersom alla tre små busfrön ligfger och snarkar middag nu, och Nicole sitter och har en lugn stund med sina barbies så ska jag passa på att slänga in en bildbomb (eller två) till er! Bra va?

Kommer inte ens ihåg från vilka dagar dessa bilder är tagna, men här kommer dem iaf!

Nicole får dra sina småbröder i traktorn.... Såklart är det "bonden" Jonathan som styr!

Och brorsan Danilo hakar gärna på där bak...

Dessa busfrön klättrar upp på gunghästarna helt själva...

Mina fina hjärtan, Andres & Nicole

Grillat!

Sebastian hade gått igenom sina leksaker och valde att skänka dem alla till sina kusiner Danilo & Jonathan!
En massa massa bilar, vilka speciellt Jonathan älskar!
TUSEN TACK!!!

Min bror Toni och hans pojkvän Tobias

Ja juste, nu kommer jag ihåg, denna kväll fick jag, Vanessa och min svägerska Anna åka till Skogås, till Andres syster Ela för att hämta lite dricka till det törstiga gänget....


Anna attack!
(Har jag nämnt att våra barn avgudar Anna? Eller "Nanna" som grabbarna kallar henne för)
Det är roligare att sitta PÅ bilbanan...

Våra coola gossar!

Jonathan med morbror Stefu


Jonathan har hittat på ett nytt sätt att åka bil...
"Kockis" älskar att mysa och att bli nafsad i öronen

Gott med vattenmelon efter maten!

Att titta på Rölli med Puua i datorn är också jätte roligt, tycker pojkarna som alltid börjar hoppa och dansa (och Kockisen börjar med sina tunga) så fort dem hör musiken!


Det här kallar jag ÄKTA KÄRLEK!

Vad gör du Bessa???


Hmm, kanske jag hinner slänga in en bildbomb till, vå får se ;) Först ska jag hämta lite kaffe!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback