28 bilder från Puuas 60-årsdag (den RIKTIGA dagen)

God morgon!
Hade förberett detta inlägg med att lägga in bilder häromdagen, så nu skickar jag in bilder från söndags, då Puua egentligen fyllde 60 år.

Barnen sugna på tårta!

Vanessa provar MINA skor från när jag var liten... Brings back sweet memories!
Har nån vag minne att jag springer runt i dessa skor på något bröllopsfest?

Vi plockade lite blommor på väg till Puua...

Huset Fullt igen! Denna gång kom även min faster Greta och hennes son Kaj och grattade Puua. Samt våran stora familj och Lasse & Jon.

SNYGG VA?

Riktigt god tårta, tack!

Vanessa & Puua

Danilo & Karo

Bonden Jonathan med Bessa i släpet

Jag & dockan Nicole

Lite snack i sandlådan...

Körsbärsplock hann dem med också.. ALLA uppskattade dem mycket!
Jonathan älskar att plocka och äta bär, han vet exakt vilket träd han ska sätta sig under där det finns en massa goda bär...

Gänget

Grabbarna matar sin gammelfaster Greta med bär

Jonathan gungar och Puua har gjort det mysigt för honom. Kanske dags för en tupplur i gungan?

Min faster Greta, Jag, Jon, Anna & Dani

Nicole med min kusin Kaj. Alla barnen tyckte iaf att det var roligt att busa med honom :)

Grindvaktaren Jonathan lånade ut traktorn till Vanessa


Vi lekte en massa medans grabbarna spelade boule. Däribland "Spökboll"...

Ibland fick vi ta en paus och käka bär istället...

Danilo vägrar gå ner från Anna...

När vi satt där på gräset med hela barnaskaran och åt körsbär så bestämde tjejerna sig för att busa med Jon. Dom hoppade på honom, och alla körsbär som hamnat på marken blev mos, och ni kan ju bara ana hur kläderna såg ut efter det....?

Middag på Valla- TACK ANNA!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, vad jag gillar att det är mycket att läsa och många fina bilder att kolla på när jag går in hit för min kvällsläsning. :)

Mysiga bilder på era fyra barn när de busar med Jon.

Han verkar vara en snäll och tålmodig kille.

Ha det bra.

Kram från ett varmt Söderhamn

2011-08-06 @ 23:11:16
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback