Shopping day

God kväll!
Phuu va jag är trött... Haft ont i huvudet,nacken och ryggen, vissa stunder känns det som att nånting är helt låst i mig!

Idag på eftermiddan åkte bara jag och Andres iväg till Skärholmen för att shoppa inför fredagens kalasFörsta stoppet blev "Party Land" och där köpte vi en massa kuliga grejer, bla. dukar till borden,tallrikar,muggar,ballonger,goodiebags,konfetti och annat deko- i Musse Pigg tema! Sen köpte vi presenter, det blev en massa kläder och imorn tar vi det som vi inte hann med idag- bl a. skor och bågar till vagnen.

Vi hann också med att handla tillbehören till tårtan som jag ska fixa imorgonSka även hämta nycklarna till lokalen imorgon.
Ska bli kul med kalas, tjejerna längtar jätte mycket! Grabbarna hajar än så länge nada. 1-årsdag... Det är speciellt och jag hoppas och tror att det blir en jätte bra dag för dom!

Det var allt jag hann skriva för idag, jag tänkte lägga in bilder och skriva mycket mera men datorn bara slocknade och fick ingen anslutning till internet.... Booring. (skriver nu från mobilen)

Jag ska ta mig tid att skriva imorgon när barnen sover middag

Good night my friends!
Hopps ni får sova bra inatt, och att era små inte är alltför pigga under natten! Kramar/Satu

Kommentarer
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

Nä ingen sömn för mig inte. Moa har host attacker...... Puh. Men hoppas din natt blir bättre!

Kram

2011-04-07 @ 01:36:10
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Jannice

Vad roligt med barnkalas! :-) Lycka till nu!!

2011-04-07 @ 07:18:19
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com
Postat av: Karolina

Låter som en härlig dag ;)

2011-04-07 @ 07:56:47
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback