... Just checing in en snabbis.....

Hej!
Ledsen att jag inte skrivit några inlägg, men här har vi haft fullt upp!
Vi har bara kommit hem för att sova på kvällarna, ätit frukost på morgonen- och så iväg igen.
Mina ögon är väldigt tunga just nu och jag känner att jag har ingen kraft eller energi alls att vara vaken överhuvud taget. Verkar som att den friska luften tar kål på mig, haha...

Nu har jag iaf överfört över 600 bilder från kameran till datorn, så det kommer inom kort.
Jag somnade när jag nattade tjejerna, så jag ska ta och fortsätta med mitt skönhetssömn nu....

Berätta gärna, Hur har Eran Påsk Helg varit??

Vi höres mera imorgon, jag lovar!

Sov så gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Helt ok. Bättre än väntat!

2011-04-26 @ 05:46:03
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Rockmom

Väntar med spänning på foton :)



Kolla min blogg, så ser du vad vi gjort!

2011-04-26 @ 08:26:03
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Glad påsk på er!

vi har haft en bra påsk. underbart väder ute ju.

vi har påskpysslat, gjort chokladbollar, kastat boomerang, barnen har gungat och åkt ruschkana och lekt med andra barn.

vi har ätit glass och jordgubbar.



kram

2011-04-26 @ 09:52:21
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej!

Vi hade en jätteskön påsk och det känns som vi var ute mest hela tiden. Vi har spelat fotboll, bandy, lekt i lekparken, killarna har åkt sparkcykel och vi har städat altanen och gjort fint. På påskafton var vi till Taru och Kimmo och åt härlig påskmiddag med en massa gott, jättemysigt! Vi sov över och det var så skönt att göra det så vi slapp väcka upp Milo när det var dags att gå hem. Det brukar alltid bli rätt sent när vi ses vid högtider för det är så roligt att kunna sitta och prata och spela lite spel och så... På söndagen tog vi det rätt lugnt och i går också. Noa hade X-box-eftermiddag med tre kompisar från klassen och vi hade köpt chips och läsk till dom. Dock var dom bara inne i typ en timme och spelade, resten av tiden var dom ute och spelade fotboll, lekte "krig" och spelade utebandy. Verkligen jättebra att dom själva valde att vara ute då det var så fint väder, jag behövde inte ens fråga om dom ville gå ut istället.

Tänk så härligt det blir när det är så här fint väder och barnen kan vara ute och leka och man själv kan njuta av solen på lekplatsen!

Kram från Kicki

2011-04-26 @ 15:44:53
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback