IDOL start!

Jag ligger nere i sovrummet och bloggar härifrån, men jag kan inte lägga in några bilder från idag, jag får fixa det imorgon istället? Idag har det vart underbart väder, så vi har varit i stort sett hela dagen. På fömiddan var vi i skogen igen, meN denna gång var även Puua med oss. Sen var vi på BVC (mer om det imorn) sen vila, äta mat och ut på promenad och lek med pappa. Ikväll var det IDOL premiär,så jag och tjejerna tog med oss lite godsaker ner till sovrummet och låg på sängen och gottade i oss. Tyvärr så hörde jag inte så mycket om vad dem sjöng,för en viss liten dam som kallas för Bessa villE stämma in på alla låtarna... IDOL är kuL att följa, eller vad tycker ni? Vissa var jätte duKtiga idag, medans andra var katastrof... Nu ligger jag bara här och äter godis,de där kola snören.. Tjejerna sover i rummet bredvid, vi har tagit ner deras TV från lekrummet till sovrummet, så ikväll tittade dom på Törnrosa innan de somnade. Jag tänkte sova någorlunda tidigt ikväll,annars brukar jag alltid lägga mig vid 1-tiden på natten,vilket jag brukar ångra när pojkarna börjar vakna på natten.... Nu har dem iaf fått alvedon, för förebyggande syfte, dom var lite varma och kinkiga, så förhoppningsvis hjälper det här att dem sover bra och inte har ont. Fast jag misstänker att denna natt kan bli tung, så... Bäst att jag är beredd!                                 Idag fyller Filip 6-år och jag glömde bort helt att ringa och gratta, och nu e de alldeles försent så- GARTTIS FILIP!!! Nu ska jag jag fortsätta titta på CSI innan en av mina favorit serier "Cold Case" börjar. NATTI, NATTI!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!!!

Jag sparde aldrig ditt nummer??

Men du har ju mitt.. Messa mig så ska jag spara det bums.. Jag har fått förhinder imorgon.

Mammas kompis kommer över med dop klänningen till Filip. Måste ha något att se fram emot i detta elände man bor i...

Men fredag efter två?



kram

2010-09-08 @ 20:08:29
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback