Tisdag förmiddag

Mammas gosiga Jonathan sover som en baby (haha) när jag kom ner för att lägga mig....

Danilo också... han sover på min snuttefilt (lammas peitto) som jag fick när jag var bebis.
Dom är otroligt duktiga på att lägga sig på kvällarna. Där har jag absolut inget att klaga på, jag lägger dom i sina sängar och pussar på dem, säger godnatt,sov gott och att jag älskar dem, och så går jag.
Dom ligger där ett tag, dricker sin välling och somnar utan ett pip.

På morgonen är dom såhär glada!

Idag på förmiddagen kom min barndomskompis Heidi hem till oss med sin son David, som jag inte sett på länge. Sist hon var hemma hos oss med Rebecka stannade ju David hemma. Idag var Rebecka på dagis, så vi passade på att träffas och bara umgås. Rebecka och David är som kopior av varandra! Eller vad tycker ni?
Vanessa var väldigt förtjust i "lille" David, men han brydde sig inte så mycket om henne. Han hade fullt upp med att utforska stället han hamnat på. Och så klart skulle han ta ner alla grejer från bordet, så Heidi fick se efter honom hela tiden. En busig grabb!
"Vänta bara tills dom är i tonåren, då är han nog mer intresserad av Bessa än vad han e nu!"
hahah..
Heidi & David

Gänget.
Nicole undrade vart Rebecka (eller Pekka, som hon kallar henne för) var, så vi ska se till att träffa henne också snart!

Efter att vi busat inne så gick vi ut på gården för att få lite friskt luft innan lunch och läggdags. När det inte blåste var det jätte fint väder, men så fort vinden blåste fram blev det riktigt kallt!
Nukke gungar

David också

Bessa har fullt upp med att baka sandkakor...

Efter att följt dem till bussen så gick vi hem och lagade lunch som åts med väldigt god aptit, och så la vi oss.

Heidi, oli niinku aina tosi kiva tavata, seuraavan kerran tavataan koko porukalla!

Denna kväll, efter att vi kommit hem från Fittja kollar Andres på fotboll med sina grabbar...


Fortsättningen på dagen följer....

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Härliga bilder... Pusu beso

2010-09-29 @ 09:05:36
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback