Ingen rubrik.

Häromdagen när vi hade storstädat hela dagen började barnen klättra på väggarna, så det var dags att gå ut och låta dem springa av sig. Jag tog med hinkar och spadar och så gick vi till lekparken där dem har piratskeppet. Min Mamma och Pappa kom också dit för att leka lite med barnen, medans Andres var hemma.
Puua har en liten "lakrits" paus med tjejerna... Bessa vägrade släppa taget om Puua, hon följde efter honom vart han än gick med öppna armar, så att han skulle fatta att han ska ta upp henne. Och det gjorde han- om och om igen...

Mammas starka tjej!

Bessa var väldigt kelig hela dagen och skulle pussas och kramas med Puua hela tiden...

Efter ett tag började myggorna verkligen äta upp oss, så vi gick till vår gård, Puua gick till kiosken med tjejerna och sen gick vi hem till oss på fika.
Kolla in Bessas tunga när hon ska hångla med Mummu! Hahaha...

Vår nya vardagsrums matta...
På bilden syns även tjejernas nya hund som vi köpte på Toys R Us, den kan gå och även simma. Dom hade upp till 80 % rea just nu, denna hund var det 400 kr rabatt på (!!!) Bra tips är ju att köpa julklappar där redan nu..  
Puua lät Vanessa smaka på lite kaffe. Igen.
Och hon är som tokig i det... Andres sa att han också fick kaffe när han var väldigt liten, så det var OK..

Fick jag ingen mer?

På kvällen badade alla med Pappa medans jag gjorde iordning det sista för dagen...
På natten när jag och Andres skulle komma ner och lägga oss, så möttes jag av denna syn... Jag skrev ju tidigare att jag inte såg henne i sängen. Här låg hon!

När jag hade hämtat Andres så hae hon vänt sig lite, och sov vidare... Trött eller? Jag kunde inte sluta skratta...Jag lyfte upp henne i sängen och kom tillbaka nån timme senare och då var hon iaf kvar på sängen...

Kommentarer
Postat av: Anna Köhler

hihi vilka barn du har helt underbara....

mina söner kan med ligga ganska bra....har du facebook??

2010-09-03 @ 09:48:06
URL: http://kohlerfamiljen.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback