Vart ser DU dig själv om FEM år?

De senaste veckorna har jag tänkt, funderat, undrat och drömt om allt och ingenting. Jag är en ganska djup människa som tänker mycket, men jag är dålig på att uttrycka mig. Jag har grävt inom mig och försökt komma i underfund med vem jag är, vad jag vill och hur jag är. Knasigt kanske, men så är det. Jag älskar mitt liv, hur det ser ut och denna "soulsearching" har inget med att göra att jag inte skulle trivas med mitt liv. Tvärtom, jag skulle inte byta mitt liv eller ändra det på något sätt, jag känner mig verkligen lyckligt lottad som har allting man bara kan drömma om.
Sen började jag fundera- Vart ser jag mig själv om 5 år? Bara som en rolig grej.
Here it comes-
* Jag är fortfarande lyckligt gift med min livs stora kärlek, Andres. Vi bor i vårt drömhus vid vattnet och skogen, lite avsides, men ändå nära till allt *location still unknown* med Nicole som är då 7 år, Vanessa 6 år och Danilo & Jonathan 5 år, och kanske en liten baby finns med på bilden....? *ler lurigt* Vi är mångmiljonärer eftersom vi vunnit rekordvinsten på lotto eller dylikt. Men jag jobbar ändå lite extra som barnmorska eller  mäklare efetrsom det är mina favorit jobb, hahah... Vi har friheten att göra vad vi vill och vi njuter av livet och av varandra med familj och vänner. Men det viktigaste av allt är att- Alla vi är friska.

Vart ser DU dig själv om 5 år?
Var vill du bo? Vad vill du göra? Barn? Annat? Berätta!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Hmmm återkommer till dig personligen.. ;)

2010-09-11 @ 01:10:23
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback