S V A R

Johanna om Lördagsmiddag:
Tror jag hitta din blogg på familjeliv, börja läsa sen va jag fast:) tycker det är extra kul att läsa eftersom du skriver om familjelivet och lägger ut mycke bilder:) sen verkar du va lika shopping galen som jag i barnkläder :) va lika du och din syster är, hur stor ålderskillnad är det mellan er? Har dina döttrar samma storlek på kläder, tänkte om dom kommit fatt varann storleksmässigt? Har själv två döttrar, en på 18 mån och den andra 4 mån. Jag tycker jag känner igen dig.. Har du bott i jordbro nån gång kanske? Jag bodde där själv fram tills jag va 13 år så det kanske är därför..?! Fin blogg har du ialla fall och sjukt söta barn!
SVAR: Va kul att du kikade in! Japp, jag är lite shopping galen med att köpa barnkläder, men nu har jag dock förbjudit mig själv att INTE shoppa på hela månaden, än så länge funkar det bra...;) Min syster är 4 år äldre än jag :) Nicole & Vanessa har nästan samma storlek, ibland köper jag samma storlker till dem, det beroro på vad det är, men när jag köper byxor nu så är det en storlek större jag köper till Nicole :) Ja, jag har bott i Jordbro större delen av mitt liv, flyttade hit till Handen för ca. 3-4 år sen. Vart bor du nu? Vad heter dina döttrar? Kram Satu

Kicki om Zzzz:
Mmm, Andres vann stort. Han var överlägsen... Pokerproffs! Fick du hem både Puua och Andres eller? Förresten, var ligger den där pizzeria Kactus som har världens godaste oxfilé-pasta? Blev ju sugen på det nu... Kram!
SVAR: Hehehee, jo han sa att han vann ;) Thats my man! Hihi... Det var bara Andres jag fick hem ;) pizzeria Kactusen är i Tyresö, kanske kan gå dit tillsammans nån dag??
Vi ses ikväll! Kramis

Anna med 4 prematurer. om Lugn förmiddag...:
Såg dig i centrum igår eller om det var i förrgår! Men fick ingen kontakt med dig o tyvärr är jag ingen som "studsar" fram o hejjar..tyvärr..:P Men du va fin som vanligt =)
SVAR: Måste ha missat dej helt...:( Hur mår ni? Hur många månader har din lill-prins hunnit bli? Är dina tjejer på dagis på dagarna? Tänkte om ni hade lust att ses och leka nån dag?
Kram!


Anna Köhler- Tack lösen ordet, men jag kommer ändå inte in på din blogg...hmm.


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej igen



Jo filmen va jättebra. Allt gick såbra att jag redan tänker ut vilken film vi ska titta på nästa gång =) Är sugen på att kolla på den Prinsessan Lillifee men sen såg jag sist att sf ska börja med knattebio nu till hösten så då får man kolla vad det är för filmer. Med oss är det bara bra.



Allt väl med er och era fina barn?



Kramiz

2010-09-13 @ 14:05:25
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej!



Nej det va väldigt akut. Va gravid i vecka 30 då jag fick jättehögt blodtryck (175/125), fick då åka in till hudik sjukhus och ligga där ett par dgr. Efter dom dgrna fick jag akuta smärtor i bröstet och Isa förlöstes med akutsnitt. Dagen efter fick jag flyga helikopter till uppsala för mitt läge försämrades och dagen efter det fick jag flyga vidare till Huddinge då min lever va helt utslagen. Hade bara timmar kvar när en lever kom. Det sista jag minns är smärtorna i bröstet sen är minnet ganska blankt i ett par veckor.

En lång historia som jag gjorde väldigt kort nu. Går du till starten (april 2010) i min blogg så står det där utan att du behöver läsa allt=) Jag fick iaf Hellp-syndrom och blev den första i Sverige som transplanterades pga hellp. Ibland har man otur..



Jätteroligt att du lägger ut så mkt och fina kort i bloggen och att den uppdateras ofta, det gör det roligt att läsa=)

2010-09-13 @ 18:41:52
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej då har jag antagligen sett dig där, bodde själv på södra jordbrovägen och sen på moränvägen. Nu bor jag i Nynäshamn. Den äldsta flickan heter Melissa och den yngsta heter Alicia. Du verkar vara en toppen mamma! :) Ha det så bra!

2010-09-13 @ 21:59:44
Postat av: Katrin

Hej!

Vad kul att du ville titta tillbaka på min blogg!

Nej det är verkligen inte många som är hemma med sina barn nu längre! Synd tycker jag då jag tror att barnen har det absolut bäst hemma!



Jag har alla barnen hemma!

Skulle aldrig kunna lämna bort 1 barn för att få vara hemma med de andra 2!



Mollie är 3,5år, Leia är 2 år och Emilia är 3 månader. Fullrulle!

När föddes dina barn?

Det är kul att läsa om er eftersom man kan känna ingen sig väldigt mycket!

Hade ni planerat att ha 3 eller 4 barn?



ha det toppen

Kram!

2010-09-14 @ 12:51:49
URL: http://mollieleia.blogg.se/
Postat av: Anna med 4 prematurer

jag tar gärna en fika nån ggn nästa vecka kanske ?



Denna vecka har vi varit snoriga så det vore onödigt att smitta...

2010-09-15 @ 23:16:36
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback