S V A R

Nu ligger tjejerna och sover middag, medans  pojkarna leker i sitt babygym med armar och ben viftandes okontrollerat hit och dit, så tänkte jag skicka in några svar på frågor ni har ställt mig, om jag har glömt någon, snälla påminn mig!

ERICA om FULL RULLE!:
Vilka mysiga täcken/filtar pojkarna har. Vart har du köpt dom? Vad sover tjejerna iför sängar? En sak som är tråkig när man bor så när norrut är att det inte finns ikea så nära.. vi som handlar allt där ;-). Det är 30 mil åt båda håll.. antingen till sundsvall eller ännu mer norrut till happaranda. Ni har det så mysigt gumman! Kramar!
SVAR: Pojkarnas täcken är köpta på Babyland, dom är jätte mjuka och sköna :)! Tjejerna sover på bäddmadrasser med skum madrass på, för att göra det lite mjukare för do, köpta på IKEA. Det är perfekt för dom, inte för höga eller något, och när dem blir äldre kan man lägga ben på dem och en sängram om man så önskar ;)
Jag förstår dig, det är verkligen skönt att ha IKEA så pass nära, där finns det ju allt! Hur mår ni annars då??

Anna Köhler om Ingen rubrik:
Hihi vilka barn du har helt underbara....
mina söner kan med ligga ganska bra....har du facebook??
SVAR: :) Tack så mycket! Nope, ingen Facebook. Är det något att ha?? P.S Kommer inte in på din blogg?

Louise om S V A R:
Vi bor i Österbotten d.v.s i den svenska delen av Finland, ca. 10 mil från Vasa i en liten by på landet.
SVAR: OK, va mysigt... Trivs ni bra där?

Sandra
om Skogspromenad:
Duktiga du som gör allt själv med barnen! Som du skriver kan man inte bara vänta på hjälp utan ska ngt bli gjort är det bara att göra det själv. Jag brukar läsa din blogg och är ympad av dig! Måste bara fråga om din man också är föräldraledig tillsammans med dig eller jobbar han på dagarna?
Sandra
SVAR: Min man har egen firma, så han har väldigt flexibla tider och kan vara hemma mycket med oss, så det underlättar jätte mycket!

 

Carolin om Skogspromenad:
Hejsan..
Först måste jag bara säga att jag beundrar dig stort!! =)
Sen måste jag bara fråga vart du hittar alla fina kläder till barnen??
Jag hittar då ALDRIG något =S
Ha det bäst =)
SVAR: Tackar!! =) Jag handlar lite överallt, jag är lite småtokig i att handla barnkläder, jag hamnar atlltid på de avdelningarna på något sätt... Heheh, men mest handlar jag på H&M, KappAhl, Lindex...

JESSI: Jag kommer inte in på din blogg längre??

MAMUS om Skogspromenad:
Hej Satu vad kul det är att titta på Bessa när hon går, det känns som det är jätte länge sen vi såg dom, och grabbarna har vuxit som bara den, stackars Nicole med blåtira och allt,ni har verkligen jätte söta barn alla 4 ha det så bra så hörs vi hälsa barnen och Andres puss&kram från Mamus
SVAR: Mamus, det är alltid lika roligt att se att du läser och orkar kommentera på min blogg, jag uppskattar det jätte mycket! Kom och hälsa på nån dag på fika ;)
Alla hälsar tillbaka! Hälsa Jarmo och Mimmi från oss! Kram

MUMMU: Min kära mamma, tack att du alltid läser min blogg och skriver små goa hälsningar till mig! Rakastan, Pusu Besooo!

PUUA: Har du ont i fingret du också, eller har inte Mummu lärt dig kommentera ännu? Hihihii, tack för att ni följde med till BVC idag, Rakastan!

Än en gång, tack för alla kommentarer, det uppskattas! Roligare att skriva när man får lite respons ibland ;)

Ni som läser ofta, skicka en liten hälsning, and let me know u´re theere! (STEFU & ANNA tex!)


Kommentarer
Postat av: Åsa/Gummsan83

Hej Satu .. Jag följer dig =) skönt att hänga med i ert vardagsliv



Kram Åsa

2010-09-09 @ 16:20:41
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: Stefu och Anna

ouhh we are here allright! =) Hälsa!

2010-09-09 @ 17:38:40
Postat av: Anna Köhler

hej ja den är lösenordsbeskyddad

2010-09-09 @ 19:43:01
Postat av: Angelica

känner igen det där att man vill att folk lämnar kommentar om vad de tycker om inläggen och bilderna..



Har inte fått ditt nummer än?

Undrar om du har rätt nummer till mig..

07391848*8

Stämmer det mesta så stämmer nog stjärnan oxå..

hehe

kram

2010-09-09 @ 20:06:47
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Postat av: Anna Köhler

ingen jag känner har din blogg adress så



användarnamn: annakoh1209

lösenord: bertan22



välkommen in

2010-09-09 @ 20:21:39
URL: http://kohlerfamiljen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tjena hallå! Jag brukar också vara inne och läsa din blogg lite då och då, alltid lika kul =) Kram Lisa (u-zone)

2010-09-10 @ 08:47:19
Postat av: Eva

Hoppar in och säger TREVLIG HELG!!! Har ni några spännande planer för helgen eller kommer ni ta dagen som den kommer?



Här kommer det bli ta dagen som den kommer iallafall.



Sköt om er!!

Kram Eva + Desirée &Théo

2010-09-10 @ 10:42:59
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback