Lurad!

(Se förra inlägget) Ja. Jag som trodde att jag var smart som skulle ner efter att barnen somnat. När jag kom ner så hade Nicole och Vanessa tänt lampan i rummet och satt och lekte med sina gosedjur. Det var bara att ta fram resesängen igen till Bessa,  för därifrån kan hon inte smita och lägga en trött och protesterande Nicole. När jag kom till vårt sovrum och tittade till pojkarna (som jag iaf trodde sov) men icke där heller. Dem låg och tittade på mig med sina stora blå ögon och sedan gav mig världens största leende. Nu ska jag göra ett nytt försök att få alla att somna! Är jag lurad eller vad!?? Wish me luck! Om 4 timmar kommer alla, då är det ju ganska bra om vi har glada och utvilade barn?... Natti!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Hoppas du hinner vila lite..;)

2010-09-15 @ 15:35:29
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Angelica

Haha!! Busflickor...

J vill att Saga ska sova i sin växa säng men jag vill ha kvar henne i spjälsängen så länge som möljigt. Hon fick sova en natt i sin växa säng. Hon sov inte bra. Jag fick rätt, tillbaka till splälsängen!!! :)

2010-09-15 @ 18:09:15
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

men sötis då, du är ju redan så där jätte sockersöt, du behöver ingen skönhetsvila!!!



Du är så vacker på utsidan OCH insidan!!!!

puss då!!!

2010-09-15 @ 19:48:17
Postat av: Nathalie

Haha ja det blir inte alltid som man tänkt sig=) Albin la sig i sin säng men nu när jag tittade till honom låg han i min=) Hoppas ni haft en trevlig dag...Grattis Andres!!



Är ni hemma på lördag? Jag och Albin kommer att vara i era trakter då. Om ni vill träffas för lite lek eller nåt.



Ha det så bra, Kram

2010-09-15 @ 21:29:16
URL: http://albinsmamma.bloggsida.se/
Postat av: Katrin

Du har ju världens chans med vårdbidrag.



man söker från barnets 1 års dag fram tills barnet är 3. akta så att du inte missar denna chans att få på barnen samtidigt! =)



Jag lyckades att ha vårdbidrag på Mollie och Leia samtidigt. 3000:-/barn. det va kanon. Nu har jag fp igen men hoppas på vårdbidrag så fort Emilia blir 1 år i juni nästa sommar!



Lycka till

Kram

2010-09-16 @ 11:33:00
URL: http://mollieleia.blogg.se/
Postat av: Camilla

hej hej ..

jo jag har haft hemsk illamående denna gång..

klarade knappt att gå upp på morgonen..så här har jag inte haft förrut..

men nån gång är väll den första..haha



ska kika på vagnar..jag dom är ju skitdyra..

men babytravel har tydligen nån sits att sätta på så man kan ha 3 barn..vi får se om jag köper en sån vagn..

ha det bra

kramis..

mvh camilla

2010-09-16 @ 19:49:15
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Blommamman

Hittade hit via FL och tycker du har en trevlig blogg och jätte fina barn! Läser varje dag, men är kass på att kommentera.

2010-09-16 @ 20:43:22
Postat av: Katrin

tyvärr får man inte kombinera det med fp, dåligt tycker jag, eftersom det är på olika barn man söker på!



Ta kontakt med din kommun. Det är dom som betalar ut vårdbidraget!



Vi har det bra! Vi har fullt upp dagarna i enda! Vill hinna blogga mer, men tyvärr! =(



Hur har ni det!

Jag blev helt fast i din blogg igår förmiddag.

Jag läste om när tvillingarna föddes. Wow vilken tuff tid!

Nu ser dom så himla stora och goa ut!

Ha det toppen!

Kram

2010-09-16 @ 21:43:08
URL: http://mollieleia.blogg.se/
Postat av: Angelica

hej vännen!



Tack för tips om bild!!



Hoppas vi kan ses på eran gård en sväng imorgon. Kanske åker dit med saga direkt efter dagmamman.

Vi flyttar till valla imorgon.

En rvakueringslägenhet medans de renoverar våran.

Har fukt skada i hela lyan och möggel på lilla toaletten... inge kul..



kram

2010-09-16 @ 22:55:44
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback