Lugn förmiddag...

Grabbarna sover, och flickorna tittar på Askungen. Idag är en sån dag då alla är trötta och redan redo att gå och lägga sig för vila, så denna förmiddag tar vi det lungt, medans Andres har åkt till gymmet, duktig som han är. Sen har han 2 dagars vila från det. Puua har precis gått hem, han var här och byggde Lego med busungarna, och som min vän Linda "Sweetie" skrev i sin blogg, så är det samma sak här, Puua bygger torn och tjejerna tar sönder- Det kallar vi för sammarbete!

Nu hör jag Vanessa där nere och skakar på grinden.... Undrar var hon pysslar med... Sjunger gör hon också..
Nu går jag ner jag också, så hörs vi senare ikväll.

Ha en toppendag, nu e de helg!

Kommentarer
Postat av: Tanna

Trevlig helg ! Kram

2010-09-10 @ 14:06:03
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej



Jo vi har det bara bra här. Har varit iväg och handlat inför lillkillens kommande dop den 2 Oktober. Sen sitter jag planerar om jag ska ta med våran sessa Desirée på bio i morgon för första gången i hennes liv. Ser att du/ni vågade er på det för ett tag sedan. Man får väl muta med lite popcorn och dricka. Kan du/ni rekommendera att gå och titta på Toy Story 2 med en 2,5åring?



Sköt om er. Tänkte kolla om man ev kunde träffas en dag med barnen? Jag bor förvisso i Tumba men kan nog ta mig till Haninge någon gång =)



Sköt om er!!!



2010-09-10 @ 17:07:32
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Postat av: Anna med 4 prematurer.

Såg dig i centrum igår eller om det var i förrgår! Men fick ingen kontakt med dig o tyvärr är jag ingen som "studsar" fram o hejjar..tyvärr..:P Men du va fin som vanligt =)

2010-09-10 @ 19:13:36
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback