Lördag och Julafton?? =)

Igår morse (lördag) kom min svägerska Anna och barnen Emma & Sebastian och hälsade på.Dom hade med sig massor av presenter till barnen! Anna hade varit i London och köpt från Disnye Store-  Me love Disney Store!

Nicole & Vanessa fick varsin tröja, väska, pärlor och Prinsess-muggar!
Nicole fick även prinsess tofflor

Och TVÅ paket disney figurer!
Kalle Anka, Musse och gänget är mina favoriter, så där ska jag sitta och leka lite oftare nu! Hahaha...

Emma & Bessa

Jonathan och Danilo fick tofflor! Jätte söta, Musse tofflor!

Emma gosar med Jonathan

TUSEN TACK för allting Anna & Stefan! Det var verkligen FÖR mycket! Men så uppskattat ändå! Love you!
Stefu, hade ni kul på kryssningen?

Nicole & Jonathan gosar lite i lekrummet inann det är dags för middagsvilan.. Nicole har snott nappen av honom...

Men sen när han började gråta stoppade hon snabbt in den igen!

Eftersom jag frös så mycket och hade ont i magen så tänkte jag ta ett varmt bad medans barnen lekte. Jag la mig i mitt varma bad med en bok och tänkte läsa en kapitell eller två, men tror ni inte att då kommer två troll som också vill hoppa i med mig? Det var bara att lägga undan boken och i med Nukke & Bessa. Dom har hitatt på en ny lek- att bara tappa upp ISKALLT vatten! Där rök min sköna lugna stund... När vi hade badat klart så skulle tjejerna till Andres så att han kunde sätta på dem blöjorna, men dem sprang in i lekrummet direkt. Efter ett tag kom Bessa ut till vardagsrummet med "choklad" på kinden...
"Näe, dom har inte fått nån choklad..." sa jag, och det visade sig vara BAJS! Hon hade gått och skitit på deras fina VITA matta i lekrummet!
Efter vilan kom Karo & Peter förbi. Även dom hade varit i London och hade med sig paket till barnen!
Värsta julafton det här!
Danilo & Jonathan fick klockrena presenter- PIFF & PUFF!

 
Och tjejerna fick Princess drink-muggar med en klot med prinsessa i som snurrar med glitter, jätte fina!

Till Er också- TUSEN TACK för presenterna och för att ni tänkte på barnen!!!!  LOVE U!!!

Danilo bråkar lite med pappa... En rolig grej hände igår. Så fort Andres pratade med Danilo så började hans underläpp darra, och så började han gråta!  Sen när han blev lugn, så skulle Andres prata med honom, och samma sak- om och om igen! Verkligen riktiga krokodil tårar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ååå, va roliga saker!

Va glada tjejerna måste ha varit!



Mindre kul med bajs på mattan! (o)



Vi har tagit det lungt..

Hade kompisar över idag.

Sen va vi till mamma o pappa o bytte däck på bilen.

Men nästa helg blir det dop!!!

Ska bli så kul.

kram

2010-09-26 @ 23:01:46
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Postat av: Katrin

Ha ha ha! Visst har man många roliga bajs upplevelser när man har barn! Ush! Det är knappt man vågar prata om vad barnen hittat på med bajs! =)



Barnen växer snabbt! Snart vill barnen inte vara hemma med oss föräldrar så vi får kanske njuta av tiden då vi både skrattar och skriker på varandra! Trotts att det är jobbigt!

Kram på er! =)

2010-09-27 @ 13:46:16
URL: http://mollieleia.blogg.se/
Postat av: Linda

Superfina saker dom har fått alla barnen!!

Kul med piff och puff!! Det kallade jag mina twin-bröder också eftersom ena var och är större än den andra!!

Super gulligt!!



Hur ser mattan ut nu då? hahahah

2010-09-27 @ 21:23:00
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback