.....Looking back....

Tittar tillbaka på gamla bilder, och hittade dessa....
 Bebis Nicole, 3 dagar gammal

 Nicoles första klänning

En liten badkruka redan då!
Så som vi väntat på denna älskade lilla docka!

 Lilla Nicole med sin kusin Dewin

Vår första utomlandsresa tillsammans!
Egypten -08-, Nicole 7 veckor gammal

 Nicole börjar bli en stor tjej....

Spana in gaddarna på lill-dockan!

Och så blev vi en Prinsessa rikare när vårat mirakel Vanessa
kom till världen nästan 6 veckor för tidigt en varm Juni dag -09-
Jag & Vanessa på BB

 An Angel was born

 Stolta storasyster Nicole och pappa kommer och hälsar på
sin lilla syster för första gången


 "Baby Bessa"

Vanessa åker till Finland för första gången

 Vanessa med moster Karo

 My blue-eyed Angel.... (numera grön-ögd)
 Vanessa (då kallades hon för "Akke") gosar med Mummu!
 
Vanessas gos med Pappa & Mamma
 Prinsessorna i mitt liv!


Tänk va tiden går fort....
Alldeles för fort ibland.
Och nu har vi 4 små mirakel. Jag Älskar Er!
 "You make life worth living"


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Ooh vilka söta bilder, värsta kalufsen Nicole hade/ har fortfarande.... Ja tiden går alldeles för fort!

2010-09-27 @ 07:38:03
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Erica

Å vilka fina bilder gumman! Tänk så vi längtade när vi höll på att försöka bli gravida.. värsta lyckan!! jag minns att du blev gravid en månad innan mig.. fast jag fick min före dig :-) 9 veckor förtidigt dock ;-). Visst är det underbart med våra små underverk! kramar

2010-09-27 @ 09:08:12
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Taru

Åh vilka söta bilder! Så små dom var då. Gullungar!

2010-09-27 @ 09:10:52
Postat av: tuija

Danilo är jätte lik Nicole ,jätte söta bilder ,ja,tiden går aldeles för fort.Ha en bra dag Satu,med dina älklingar.Har försökt ringa till dig många gånger,inget svar?? Rakastan

2010-09-27 @ 09:21:19
Postat av: Erica

Men dina barn är väl inga badkrukor? :-) dom älskar ju vatten. ser så mysigt ut.. verkar som ni har sånna bra rutiner för allt.. här är det kaos mest varje dag... sömnen har börjat bli bättre för Alva.. men annars är det mycket skrik, äta mat vid tv´n annars äter hon inget.. blodpudding är det hon äter mest, typ minst en gång per dag.. hmm.. jag som inte ens äter det. kramar

2010-09-27 @ 12:28:17
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: albinsmamma.devote.se

Hej tjejen! Va roligt att se bebis bilder på tjejerna. Alla era barn är så otroligt söta! Hoppas allt är bra med er. Här är det bara bra, nu börjar det lugna ner sig med allt "kalasande"=) Kram kram

2010-09-27 @ 20:35:21
Postat av: Linda

sötnozar!!!!

Va härligt att få se lite gamla bilder!!

Dom är så vackra dina flickor!!!

Nicole liknade sin pappa väldigt mycket när hon va så där pytteliten njue!!!

Underbara!!!

Blev sugen själv på samma sak så nu har jag slängt in lite bilder på min blogg när melli va liten, thihi



Puss till er alla!!!

2010-09-27 @ 21:16:42
Postat av: Monica (från Familjeliv, Ida,emma, Theas mamma)

Hej!



Visste inte att Vanessa oxå är förtidigt född? Vad berodde det på då, samma som med pojkarna lr?



Kram!

2010-09-27 @ 22:32:32
URL: http://monica-karlsson.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Underbara bilder!

2010-09-29 @ 13:50:57
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback