KLART.

Nu e det klart, jag har beställt förstoringarna på fotograferingarna, och om 10 arbetsdagar skulle dem komma, hoppas att dem blir bra??

Tjejerna håller på och somnar i sitt rum, och jag tänkte lägga mig på soffan och vila en stund eftrsom pojkarna fortfarande sover i vagnen, men så klart ska Danilito vakna precis när jag håller på och somnar.... Han bråkade med mig heeela natten, så det blev ingen sömn alls för mig kändes det som. Skulle behöva vila iaf ett litet tag så att jag inte är så tråkig och trött ikväll... Om bara lill grabben skulle hålla med mig!?? Tacka vetja Energy Powerking som piggnar upp mig på morgarna (har aldrig lärt mig dricka kaffe)
Vi får se hur det här slutar... Hörs senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Måste och ta tag i att fixa med alla dessa kort på barnen, frågan e ju bara när? Underbart när det e någon som håller en vaken om nätterna. Wilda har börjar vända på sig så inatt har man varit upp några gånger och vänt tbx henne igen, hon blir ju så hysterisk av att ligga på magen :( Hoppas du får sova en stund nu på dagen. Själv så ska man försöka ta tag i hemmet, igen :(

Kram på er

2010-09-06 @ 14:12:17
URL: http://angelsaga.blogg.se/
Postat av: sahra

jätte fina barn du har :)

2010-09-06 @ 18:51:58
URL: http://blueroose.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hejsam!

Hoppas bilderna blir lyckade. D tror jag nog.

Du är ju så positiv!! tummen upp

Själv skickade man efter bilder i helgen från att Saga var 4 månader fram tills idag.

Då hittade jag inte mapparna från 09 okt-dec.

Får skicka efter dom sen..

Det blir bara ca 1400 kort som kommer i veckan.

Gubben kommer bli galen!!! haha!

Men har ju sagt hela tiden att vi tar d nästa månad.. Då blir det såhär!



Kram

2010-09-06 @ 21:13:17
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Postat av: Taru

Det är så fint med förstoringar :-) Vart ska ni ha dem? Vi har också två förstoringar på Daniella och Julia från när dom var nyfödda i vårat sovrum.

Det är så fint! Kram

2010-09-06 @ 22:07:55
Postat av: Karolina Nordling

Tacka vet jag powerking;)

2010-09-06 @ 23:07:24
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback