Imorgon är det födelsedagsfika!

Vi har precis ätit lunch, och nu sover alla barnen, jag passade på att kika på mina mail, och jag blev sååå glad över en mail jag fick! :) Nu tänkte jag gå ner och titta på Tv en stund och kanske vila (jag behöver min skönhetssömn!)..
Och sen ska jag gå och handla inför Andres födelsedagsfikat imorgon.
Jag har skickat SMS inbjudningar till familjen, och alla skulle höra av sig SENAST IGÅR, tråkigt att alla inte kunde ens svara om de kommer eller inte....

Ha de bra allihopa, skönhetsvilan kallar.... ;) Hahahah
Sen är det dgas att gå till affären och handla för imorgon, imorgon hinns det inte och tårtan ska göras ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

hejsan..

jo här är det mycket bättre..vi är friska nu från den långa förkylningen..



jag är i v 15 imorgon fniss så det blir en mars bebis..

så nu har jag oxå problem med vagn..har du hittat nån sida där man kan köpa trillingvagn eller större?..

mvh camilla

2010-09-14 @ 21:28:26
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

va mysigt med födelsedagsfika imrogn!! Hoppas ni får det trevlit!!

Hälsa gubben stort grattis från mig!!! ;)



Här hemma är det värre, du får läsa bloggen så färstår du!!



Kommer inte ihåg länken till sidan men om du googlar väggtexter så kommer den upp!!

Självklart får du sno min idé!!! hihi bara roligt att ngn annan känner och tycker som jag!!!

Hoppas du hittar det du vill ha, annars får säga till så ska jag leta upp sidan!!



Hoppas ni måra allesammans!!!

Stor stoa puss!!!

2010-09-14 @ 22:32:52
Postat av: mamus

Hej Satu hälsa och gratta Andres från mig ,Jarmo och min nya medarbetare Felicia, hon har jobbat med mig i 2 dagar jätte duktig men Dewin är lite avundsjuk han frågade när han ska få jobba felv med farmor stackaren. pussa alla barn från mig puss&kram från Mamus

2010-09-15 @ 09:48:01
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback