Heron City


Igår på eftermiddagen när alla hade vaknat och ätit åkte vi till Heron City i Kungenskurva. Vi gick runt, spelade spel, fikade och hade jätte kul! Andres och jag hade nog roligast när vi spelade "Air hockey" ett X antal gånger! Hahah...Den är jätte rolig, och jag brukar faktiskt inte förlora på den, men igår.... *suck* vad ska man säga...  Det var inte min dag bara, Andres hade tur!
Men vi spelade och skrattade lääänge medans tjejerna gick runt och dansade och undersökte allt.

Fikat var supergott! Vi har ätit onyttigt hela dagen igår, tårta till frukost, äppelpaj, fika och så McDonalds på kvällen på vägen hem från heron City. Ibland får man unna sig sånt! Eller hur?? men Andres är duktig och har självkontroll, han har inte varit lika onyttig som vi andra....

T o m grabbarna smakade på den goda glassen! inte kunde vi låta bli när dem satt där och dreglade ner hela sig när dem såg oss smaska i oss glass och annat gott!

Vanessa red på hästarna och åkte brandbilen. Nicole tittade på bredvid, hon är för fin för att åka sånt.
Tycker hon.

Vi hade en jätte kul dag! Tack för allt hjärtat!

P.S jag tar revanch (stavning? )nästa gång vi spelar...Pusu Besooo!

Kommentarer
Postat av: Eva

Underbar dag ni verkar ha haft. Ett stort grattis i efterskott till din man på hans födelsedag. Hoppas han fick en underbar dag!



Sköt om er allihopa och ha en underbar helg



Kramiz



Eva

2010-09-18 @ 08:58:53
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Postat av: sofie Laura & Leo & alvin!!

Visst är det kul att få vara barn på nytt hihihi Vi är lika galna jag och Min .J.

Iaf när det är dags inom barna området hahahaha med spel och lek

2010-09-18 @ 10:20:54
URL: http://kidsensmamma.blogspot.com
Postat av: Linda

va mysigt ni verkade ha!!

där kan man aldrig ha tråkigt!!!

2010-09-19 @ 12:48:06
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback